Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Software trainingslogboek

hipnie
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2014 13:31

hipnie 15 dec 2014 16:47

In het verleden heb ik Excel veelvuldig gebruikt, tegenwoordig gaan alle kilometers, hartslagen en locaties via Garmin Connect en Strava de WWW op.
Toch mis ik een software programma waarop alles samenkomt, dus evt. rustpols, omschrijving, uren slaap evt., enz. op mijn eigen computer.

Heeft iemand ervaring met een software-programma waarbij alles te verzamelen is?

Comp78
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 02 jun 2013 14:53

Comp78 15 dec 2014 18:51

Trainingpeaks?

peter78
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2013 14:17

peter78 15 dec 2014 18:57

Trainingpeaks is erg uitgebreid vooral bij het premium account.
Sporttracks is ook goed, alleen zijn de rapportages niet zo goed als bij trainingpeaks.

Comp78
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 02 jun 2013 14:53

Comp78 15 dec 2014 19:06

btw voor trainingspeaks altijd voor kortingscodes zoeken. 20-25% moet wel te vinden zijn

hipnie
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2014 13:31

hipnie 15 dec 2014 19:18

hipnie schreef:[...]

Heeft iemand ervaring met een software-programma waarbij alles te verzamelen is?
Thanks voor de respons tot zover.
Ik wil er nog aan toevoegen dat ik mijn Garmin graag koppel aan het desbetreffende programma.

Trainingspeaks lijkt dit te bieden [http://home.trainingpeaks.com/blog/arti ... n-autosync]
Bij het downloaden van Sporttracks via Softonic krijg ik helaas een Virusmelding.

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 15 dec 2014 19:52

Eventueel Golden Cheetah (freeware).
What makes the boat go faster?

Comp78
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 02 jun 2013 14:53

Comp78 15 dec 2014 19:56

hipnie schreef:
hipnie schreef:[...]

Heeft iemand ervaring met een software-programma waarbij alles te verzamelen is?
Thanks voor de respons tot zover.
Ik wil er nog aan toevoegen dat ik mijn Garmin graag koppel aan het desbetreffende programma.

Trainingspeaks lijkt dit te bieden [http://home.trainingpeaks.com/blog/arti ... n-autosync]
Bij het downloaden van Sporttracks via Softonic krijg ik helaas een Virusmelding.

Ik sync idd met Garmin Connect, Garmin stuurt het daarna door naar trainingpeaks. Minuutje later te zien in trainingpeaks app.

hipnie
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2014 13:31

hipnie 15 dec 2014 20:44

Comp78 schreef:
hipnie schreef: Thanks voor de respons tot zover.
Ik wil er nog aan toevoegen dat ik mijn Garmin graag koppel aan het desbetreffende programma.

Trainingspeaks lijkt dit te bieden [http://home.trainingpeaks.com/blog/arti ... n-autosync]
Bij het downloaden van Sporttracks via Softonic krijg ik helaas een Virusmelding.

Ik sync idd met Garmin Connect, Garmin stuurt het daarna door naar trainingpeaks. Minuutje later te zien in trainingpeaks app.
Ideaal. Dat is inderdaad wat ik zoek!
Eens zien of er nog een waardig alternatief boven water komt
Comp78 schreef:btw voor trainingspeaks altijd voor kortingscodes zoeken. 20-25% moet wel te vinden zijn
Enig idee waar die worden aangeboden?

Comp78
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 02 jun 2013 14:53

Comp78 15 dec 2014 21:19

hipnie schreef:
Comp78 schreef:
hipnie schreef: Thanks voor de respons tot zover.
Ik wil er nog aan toevoegen dat ik mijn Garmin graag koppel aan het desbetreffende programma.

Trainingspeaks lijkt dit te bieden [http://home.trainingpeaks.com/blog/arti ... n-autosync]
Bij het downloaden van Sporttracks via Softonic krijg ik helaas een Virusmelding.

Ik sync idd met Garmin Connect, Garmin stuurt het daarna door naar trainingpeaks. Minuutje later te zien in trainingpeaks app.
Ideaal. Dat is inderdaad wat ik zoek!
Eens zien of er nog een waardig alternatief boven water komt
Comp78 schreef:btw voor trainingspeaks altijd voor kortingscodes zoeken. 20-25% moet wel te vinden zijn
Enig idee waar die worden aangeboden?
imtalk = 15% korting Beetje rondzoeken dan vind je ook wel 20-25%.

Met 2014twitter kan je 7 dagen premium gebruiken

JaapWgt
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 aug 2013 10:31

JaapWgt 16 dec 2014 15:19

Ik zou toch zeker even kijken naar SportTracks (PC applicatie, niet de online variant - die vind ik te beperkt).

Doet zo te lezen wat je wilt. Ik gebruik het al 6 jaar naar volle tevredenheid. Geweldig voor statistieken & als logboek van trainingen, races, slaap & materiaal. Inclusief automatisch inlezen van Garmin (Edge, Forerunner), maar bijvoorbeeld ook van VR fietstrainers (o.a. Tacx). Ik heb daardoor een totaaloverzicht van alle indoor en outdoor activiteiten.

http://www.zonefivesoftware.com/sporttr ... res/track/

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2862
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 16 dec 2014 15:21

Gebruik momenteel ook trainingpeaks

Bikeplanner.com is overigens ook een fijn programma en geheel gratis (donatie word wel gewaardeerd en dan kan je ook meerdere bestanden tegelijkertijd uploaden).

Plaats reactie