Dolomieten Marathon 5 juli 2015
Dank allen! via holimites is het elke 11e van de maand hopen op de leftovers, naar enroute heb ik een aanvraag gestuurd.
heel even off topic:
Vooruitlopend, stel dat het allemaal niet lukt. Wat zijn nu mooie cyclo alternatieven? Idee is om met een groepje van 5-7 een cyclo te doen en een weekje eromheen te bouwen. Ben nooit in italie geweest, dus ik zoek een mooie tocht in de dolomieten. Hoe italiaanser hoe beter. las zelf iets over de GF Sportiful en de le Campionissimo gran fondo. Iemand andere tips?
heel even off topic:
Vooruitlopend, stel dat het allemaal niet lukt. Wat zijn nu mooie cyclo alternatieven? Idee is om met een groepje van 5-7 een cyclo te doen en een weekje eromheen te bouwen. Ben nooit in italie geweest, dus ik zoek een mooie tocht in de dolomieten. Hoe italiaanser hoe beter. las zelf iets over de GF Sportiful en de le Campionissimo gran fondo. Iemand andere tips?
no pain no gain
Prachtig inderdaad. De lange versie is zwaarder dan de Maratona. Met 4500 man aan de start is het ook hier druk.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
GF Fausto Coppi
http://www.faustocoppi.net/
zeer zwaar, maar wel heel mooi en perfect geregeld. Vindt plaats in de Italiaanse Alpen in augustus
http://www.faustocoppi.net/
zeer zwaar, maar wel heel mooi en perfect geregeld. Vindt plaats in de Italiaanse Alpen in augustus
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Ik mag weer meedoen, laatste keer was 2007. Dit wordt de 4de keer. Ik wordt in januari 65, en hoewel ik in 2007 bovenop de Giau dacht wat moet ik hier, het is wel mooi geweest met dat gejakker in de bergen, kijk ik er nu weer met plezier na uit. ( jaja oude mensen worden vergeetachtig, wacht maar tot ik weer op de Giau sta, of niet sta natuurlijk . )
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Nou, nou niet zo snel, het is maar 70 km, de rest is berg af en dat telt niet, moet kunnen!
Vieux Chnoque