Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Kelderopruiming (o.a. 105 groep, ITM stuur)
Bij interesse/vragen mailen naar htci@home.nl Svp geen pb's.
Verzendkosten altijd voor koper. Ophalen kan ook.
- ITM Millennium 7075 racestuur, gebruikt. 5 euro
- Mavic wielhoezen voor 26" mtb. Passen ook racewielen in (heb ik ze zelf voor gebruikt. 5 euro http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
- Nagenoeg complete Shimano 105 (10 speed/5600 serie) 'gevonden'. Ex achterderailleur. Voorderaileur, remhoeven, shifters. Functioneert allemaal prima en ziet nog heel goed uit.
Iemand interesse? PRIJS voor alles bij elkaar 100 euro Mail naar htci@home.nl (svp geen pb)
- Ook Dura Ace Bottom bracket SM-BB92-41B, helemaal nieuw in origineel doosje!!!!
Press fit BB 86,5 mm.
PRIJS 10,- (was 20) euro
- MTB voorwiel Mavic 717 disc 26"met DT Swiss 340 naaf. Wiel is gebruikt maar functioneert prima.
PRIJS 5,- (was 15) euro (zonder band etc)
Ik hoop dat er wat voor jullie bij zit.
Groeten Roy.
(Verder heb ik nog bergen kransjes liggen; als je iets speciaals zoekt mail me dan).
Verzendkosten altijd voor koper. Ophalen kan ook.
- ITM Millennium 7075 racestuur, gebruikt. 5 euro
- Mavic wielhoezen voor 26" mtb. Passen ook racewielen in (heb ik ze zelf voor gebruikt. 5 euro http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
- Nagenoeg complete Shimano 105 (10 speed/5600 serie) 'gevonden'. Ex achterderailleur. Voorderaileur, remhoeven, shifters. Functioneert allemaal prima en ziet nog heel goed uit.
Iemand interesse? PRIJS voor alles bij elkaar 100 euro Mail naar htci@home.nl (svp geen pb)
- Ook Dura Ace Bottom bracket SM-BB92-41B, helemaal nieuw in origineel doosje!!!!
Press fit BB 86,5 mm.
PRIJS 10,- (was 20) euro
- MTB voorwiel Mavic 717 disc 26"met DT Swiss 340 naaf. Wiel is gebruikt maar functioneert prima.
PRIJS 5,- (was 15) euro (zonder band etc)
Ik hoop dat er wat voor jullie bij zit.
Groeten Roy.
(Verder heb ik nog bergen kransjes liggen; als je iets speciaals zoekt mail me dan).
Laatst gewijzigd door selespeed op 22 dec 2014 22:08, 27 keer totaal gewijzigd.
Ad6 2010/2011/2012, Ven2-4Cancer 2011/2012/2013. In 2014 Ventoux3
- christoffel
- Forum-lid
pb
Gang is alles...
christoffel schreef:pb
selespeed schreef:Bij interesse/vragen mailen naar htci@home.nl Svp geen pb's.
Verzendkosten altijd voor koper.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- Supergrover
- Forum-lid HC
Hahahaha scherp weer, Zwaardmans...Zorro schreef:christoffel schreef:pbselespeed schreef:Bij interesse/vragen mailen naar htci@home.nl Svp geen pb's.
Verzendkosten altijd voor koper.