Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote China Topic (frames + onderdelen)

Paas
Forum-lid

Paas 23 dec 2014 22:20

Nog even een afterburner:

https://www.youtube.com/watch?v=WhWCIvKnSys

Tussen 1:20 en 1:28 is interessant, zijn dat dozen met fietsframes :-)

Tom-s
Forum-lid

Tom-s 24 dec 2014 01:03

Wat is nu het probleem? Je besteld. Vraagt er het juiste bedrag op te zetten. Betaald netjes de inklarings/douane kosten als die erbij komen en je doet nog steeds een koopje.
Vandaag mijn velgen mogen ontvangen van de postpode (nadat ik netjes de douane kosten afgerekend had).

Paas
Forum-lid

Paas 24 dec 2014 09:43

@Tom-s
Mijn post gaat over goederen welke inbreuk maken op het merken/modellenrecht van desbetreffende houder. Niet over het importeren van merkloze goederen.

Als je een frame besteld waar met koeienletter Pinarello of Colnago op staat loop je de kans of confiscatie en een boete.

CoureurAW
Forum-lid

CoureurAW 24 dec 2014 20:32

Een tweede VBR022 ontvangen. wederom een Bicicletta. Nu blauw.. De metallic lak geeft het frame een luxere uitstraling.

Verdere tips: zadelpen is in 3D versie zonder twijfel veel fraaier dan de UD versie. Bidonhouders zijn glossy veel fraaier dan mat. Op de site lijken het verschillende ontwerpen mar verschil is alleen afwerking. glossy is mooier vind ik.

Draad voor bracket was nu perfect. kon gewoon de cups indraaien.

Hier de fotoos:
Afbeelding
Afbeelding

CoureurAW
Forum-lid

CoureurAW 24 dec 2014 21:10

JRansijn schreef:Hallo allen,

ik ben opzoek naar een carbon kader, aangezien ik mijn "beginnersfiets" na bijna 4 jaar nu wel begin te ontgroeien.
Op zoek naar een professioneler ogendere fiets dus... als dat voor een kleinere prijs kan met 80% van de eigenschappen van een proffesioneel frame: graag.

Op de site van neppers is veel keuze.
Prijs is goed.
Kwaliteit: weinig bekend...

Garantie zoals alle grote merken is er niet tot nauwelijks, logisch ook.
Wat mij meer zorgen maakt is als ik met 60+ de heuvels in Limburg afrijd en dat het frame/wielen het begeeft.

Tot nu toe al 4 crashes met mijn aluminium frame en velgen meegemaakt en still in the running. Nooit weg hoeven brengen naar de fietsenmaker.
Daarom was dit ook mijn beginnersfiets.
Met Carbon ander verhaal denk ik...
::

Bestel een carbon frame dat al enige tijd geleverd wordt... dan heb je veel minder kans op problemen.
Ik heb goede ervaring met de VBR022 van velobuild.com. Op dit forum zijn meer mensen die dit frame hebben.

Ik zou wegblijven van de replica's... Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe zo iets eruit ziet maar wil er niet op rijden...een merk copieren is min of meer diefstal...

TL@
Forum-lid HC

Gebruikersavatar TL@ 28 dec 2014 07:41

Ziet er erg mooi uit.

(de foto's werken niet op het forum, de link is wel goed)
Afbeelding

TijmenK
Forum-lid

TijmenK 28 dec 2014 12:23

Met foto's:
CoureurAW schreef:Een tweede VBR022 ontvangen. wederom een Bicicletta. Nu blauw.. De metallic lak geeft het frame een luxere uitstraling.

Verdere tips: zadelpen is in 3D versie zonder twijfel veel fraaier dan de UD versie. Bidonhouders zijn glossy veel fraaier dan mat. Op de site lijken het verschillende ontwerpen mar verschil is alleen afwerking. glossy is mooier vind ik.

Draad voor bracket was nu perfect. kon gewoon de cups indraaien.

Hier de fotoos:
Afbeelding
Afbeelding
:)

RaceFietserke
Forum-lid

RaceFietserke 29 dec 2014 11:13

Ondertussen is mijn frame en stuur ook verzonden, kan niet wachten om het te zien :D
Jammer dat het (waarschijnlijk) nog zo lang duurt :cry:

Achja, wielen van Farsports zijn onderweg vanuit Belgie volgens de tracking site.
Weet er iemand met welke dienst ze dan naar Nederland gaan?
Ik heb een local barcode gekregen volgens de trackingsite, beginnend met CP, maar weet niet via welke site ik deze kan ingeven?
PostNL is het volgens mij niet...

cisco
Forum-lid

cisco 29 dec 2014 18:57

Iemand ervaring met dit type zadel uit China?
Post even jullie meningen .......

Modbreak Geen foto's van nepartikelen plaatsen!

cisco
Forum-lid

cisco 30 dec 2014 11:01

cisco schreef:Iemand ervaring met dit type zadel uit China?

Oké deze mag dan wel ;)
Iemand hier ervaring mee met dit zadel

Afbeelding
Titus RX
Focus Maris Expert
Cannondale Synapse hi mod Carbon

Daveke2
Forum-lid

Daveke2 30 dec 2014 14:49

RaceFietserke schreef:Ondertussen is mijn frame en stuur ook verzonden, kan niet wachten om het te zien :D
Jammer dat het (waarschijnlijk) nog zo lang duurt :cry:

Achja, wielen van Farsports zijn onderweg vanuit Belgie volgens de tracking site.
Weet er iemand met welke dienst ze dan naar Nederland gaan?
Ik heb een local barcode gekregen volgens de trackingsite, beginnend met CP, maar weet niet via welke site ik deze kan ingeven?
PostNL is het volgens mij niet...
Bij werden ze via PostNL afgeleverd, ook via Belgie

TijmenK
Forum-lid

TijmenK 30 dec 2014 16:53

cisco schreef:
cisco schreef:Iemand ervaring met dit type zadel uit China?

Oké deze mag dan wel ;)
Iemand hier ervaring mee met dit zadel

Afbeelding
Ik heb er eentje gekocht, lijkt van prima kwaliteit te zijn. Zit alleen nog voor geen meter, moet even gaan uitzoeken hoe ik hem moet instellen. Hier staat veel informatie over het model:

http://www.stevehoggbikefitting.com/bik ... bout-smps/

En op het London Fixed Gear en Single Speed forum wordt hij (zowel echte als replica) ook door een aantal mensen gebruikt:

http://www.lfgss.com/conversations/255344/

Plaats reactie