Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Polar CS500 of is er een beter alternatief?

Sjimmie Cycling
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2014 16:55

Sjimmie Cycling 24 dec 2014 12:20

Ro_Mo schreef:Hierbij de futurum bestelnummer voor de zwart grijze. Voor 169,-- was dat ook de aanbiedingsprijs?

Artikelnummer: 6042-0198-N1004
Merk: Garmin


Levering omvat:

Edge 500 GPS Zwart/Grijs
netlader
fietssteun (2x)
USB kabel
snelstartgids
gebruikershandleiding
Specificaties Garmin Edge 500 GPS
Dat is alleen het toestel. Die zwart/rode is € 168,- voor de bundel, dus inclusief speed/cadanssensor en hartslaggordel.

Bij de zwart/grijze moet je deze er nog eens los bij kopen. Heb je het over bijna € 100,- meer.

Vreemd toch?

Gebruikersavatar
Ro_Mo
Forum-lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 12 feb 2012 00:37

Gebruikersavatar Ro_Mo 24 dec 2014 13:15

Ik zou even bellen naar de aanbieder en de vraag stellen

Robert

Sjimmie Cycling
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2014 16:55

Sjimmie Cycling 24 dec 2014 14:15

Ro_Mo schreef:Ik zou even bellen naar de aanbieder en de vraag stellen

Robert
Zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice van Futurumshop. Het blijkt dat Garmin enkel de zwart/rode en wit/blauwe versies als bundel verkoopt. De zwart/grijze wordt alleen los verkocht.

Je kunt dan wel zelf de bundel (dus de sensor en hartslaggordel) bijelkaar kopen, maar de prijs valt dan hoger uit omdat voor de winkel in inkoopprijs 'los' ook hoger is.

Vreemde keuze van Garmin IMO, maar vanuit de aanbieder wel een logische verklaring van het prijsverschil. Toch blijf ik een prijsverschil van ruim € 80,- voor hetzelfde product maar dan met een ander kleurtje wel erg raar vinden.

Op advies van de callcenter medewerker maar een mailtje gestuurd, in de hoop dat ze me alsnog een passende aanbieding zullen doen.

Laat wel even weten wat de uitkomst is.

Sjimmie Cycling
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2014 16:55

Sjimmie Cycling 24 dec 2014 15:11

Sjimmie Cycling schreef:
Laat wel even weten wat de uitkomst is.
Net een mailtje terug gekregen, helaas kan er aan de prijs niks worden gedaan. Ondanks het prijsverschil toch maar besteld. Wel de toezegging dat ik bij bestelling gratis extra garantie krijg (t.w.v. € 9,95). Nou ja, beter iets dan niets! ;)

Plaats reactie