Carbonwielen <€1000
Hallo,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar nieuwe wielen.
Ik zoek full-carbonwielen, 35-45 mm hoog, <1600 gram en beneden de €1000.
Ik had al een setje Quasar QS4 op het oog, ik ben benieuwd of jullie betere wielen weten...
Alvast bedankt!
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar nieuwe wielen.
Ik zoek full-carbonwielen, 35-45 mm hoog, <1600 gram en beneden de €1000.
Ik had al een setje Quasar QS4 op het oog, ik ben benieuwd of jullie betere wielen weten...
Alvast bedankt!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Fabian97 schreef:..........
Alvast bedankt!
Wat is "beter"?
- Goedkoper
- Lichter
- Sterker?
- Betere garantie?
Ik weet betere wielen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Geen idee heb nog nooit met Quasers gereden.Fabian97 schreef:Wat maakt de Kuipers, zonder naar de prijs te kijken, beter dan? Ok, ze zijn 100 gram lichter. De Quasars hebben dan weer Sapim CX ray spaken....
Kijk maar eens naar de Kuiper velgen van dichtbij netjes afgewerkt rond ventiel en remrand.
Vraag maar eens een offerte bij de bekende wielbouwers met jou wensen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Buiten de prijs een aanbieder die al sinds 2007 carbonwielen verkoopt.Fabian97 schreef:Wat maakt de Kuipers, zonder naar de prijs te kijken, beter dan? Ok, ze zijn 100 gram lichter. De Quasars hebben dan weer Sapim CX ray spaken....
In de prijs klasse waarin ik ze aanbied heb ik vele zien komen en gaan.
Kijkende naar je gebruikersnaam "Fabian97", ga ik er vanuit dat je wellicht aankomend jaar bij de Junioren gaat koersen. Ongeacht welk wiel je koopt, zorg ervoor dat spare parts eenvoudig te verkrijgen zijn en indien het een rol speelt dat ze dan ook nog betaalbaar zijn.
Ervaring met de wielen laat ik graag aan mijn klanten over:
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... &start=816
Succes met je keuze!
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb een handgespaakt full carbon set van DForceFabian97 schreef:Met 'beter' bedoel ik een duurzamer en lichter setje met (bijvoorbeeld) betere naven en spaken. Goedkoper is natuurlijk altijd mooi
Powerway naven (hebben gewone industrielagers die heel erg makkelijk te upgraden zijn)
Sapim X-Ray spaken
27 mm brede full carbon velgen met basaltlaag op de remrand.
Kosten merkelijk minder dan de Quasars, zijn zelfs iets lichter en handgebouwd in België.
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Geen idee waarom dit wordt toegepast.
Ik weet wel dat deze wielen ook in de plensende regen goed af te stoppen zijn ism met de Swissstop Flash Pro Black Prince remblokken.
Ik weet wel dat deze wielen ook in de plensende regen goed af te stoppen zijn ism met de Swissstop Flash Pro Black Prince remblokken.
Nothing to defend
Nothing to defend