Canyon
-
- Forum-lid
Maar mij is het tweestrijdig.
De overstap van de zadelpennen is uiteindelijk zeer positief geweest.De VCLS is misschien een beetje aan de zware kant maar veel beter qua comfort en demping.
Ik had tijdens het opbouwen van mijn SLX al een Ritchey WCS carbon stuur liggen, dus daarbij is een stuurpen van Ritchey natuurlijk een must.Maar als je bij voorbeeld al een (hier op het forum populaire) 3t ergonova hebt, kan het natuurlijk weer niet.Dan is een merkloze in 1 1/4 stuurpen weer een uitkomst
De overstap van de zadelpennen is uiteindelijk zeer positief geweest.De VCLS is misschien een beetje aan de zware kant maar veel beter qua comfort en demping.
Ik had tijdens het opbouwen van mijn SLX al een Ritchey WCS carbon stuur liggen, dus daarbij is een stuurpen van Ritchey natuurlijk een must.Maar als je bij voorbeeld al een (hier op het forum populaire) 3t ergonova hebt, kan het natuurlijk weer niet.Dan is een merkloze in 1 1/4 stuurpen weer een uitkomst
Volgens mij heeft Canyon kwaliteit altijd erg hoog op de prioriteitenlijst gehad. De eigen zadelpennen worden alom gewaardeerd en dat zal (hoewel lastiger onderscheidend) ook best opgaan voor het/de stuur(pen). Ik verwijder de logo's van de WCS spullen zoveel mogelijk dus wat mij betreft kan ik deze ontwikkeling alleen maar toejuichen!
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Heeft iemand nog een goed adresje voor me van iemand in regio Zuid-Limburg die mijn Canyon kan service-en/onderhouden?
-
- Forum-lid
Wie met een Ultimate AL SLX kan mij vertellen of de achterremkabel in zn geheel door de bovenbuis loopt (dus binnen en buitenkabel) of dat alleen de binnenkabel binnendoor loopt en de buitenkabel ingekort moet worden?
-
- Forum-lid
Dank!
-
- Forum-lid
19 december nieuwe fiets besteld en vandaag binnen gekomen. Ultimate SLX 9.0 LTD met campagnolo super record. Voelt meteen een stuk lichter aan als mijn huidige fiets.
Het enigste wat nog verandert wordt is een andere wielset. Hier komt een set van Wheeltec in.
Het enigste wat nog verandert wordt is een andere wielset. Hier komt een set van Wheeltec in.
Canyon Ultimate SLX
- Jaap Telder
- Forum-lid
Gave fiets, en ook een hele mooie wielset die je gaat verruilen, mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom?
Is toch een hele goede en superlichte wielset met carbon spaken.
-
- Forum-lid
Dank je, op zich is met deze wielen niks mis mee en staan ook goed. Maar ik wil een nog lichtere set laten spaken met rode tune naven, kwestie van smaak.Jaap Telder schreef:Gave fiets, en ook een hele mooie wielset die je gaat verruilen, mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom?
Canyon Ultimate SLX