Onze zoon van 7 wil zijn spreekbeurt over wielrennen houden Behalve z'n complete uitrusting inclusief fiets wil hij graag posters gebruiken van bijv: de aankomende Tour, peloton of ploegbus. Zelf heb ik in al die jaren fiets bladen genoeg kleine plaatjes maar voor in de klas is een groter formaat wenselijk. Volgend jaar mag er pas gebruik worden gemaakt van power point. Kortom, wie wil of kan hem helpen?
Alvast bedankt!
Plaatjes voor spreekbeurt
Leuk!
Is het een idee om de wielerploegen zelf aan te schrijven? Roompot of Jumbo hebben vast een hoop promotiemateriaal. Of de bekende fietsmerken, hebben vast ook veel.
Ik weet nog wel dat ik vroeger een brief stuurde naar bijvoorbeeld Veronica, en dan kreeg ik een enorme envelop met posters, stickjers en folders.
Is het een idee om de wielerploegen zelf aan te schrijven? Roompot of Jumbo hebben vast een hoop promotiemateriaal. Of de bekende fietsmerken, hebben vast ook veel.
Ik weet nog wel dat ik vroeger een brief stuurde naar bijvoorbeeld Veronica, en dan kreeg ik een enorme envelop met posters, stickjers en folders.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
- plantagenet
- Forum-lid
Misschien kun je ook eens vragen bij een fietsenzaak met vooraanstaande merken. Die hebben vaak ook wel posters in etalages hangen.
Wel leuk hoor dat je zoon dit wil doen!
Wel leuk hoor dat je zoon dit wil doen!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
kijk eens op mijn fotodump, ik heb er een archiefgedeelte voor wielerkoersen en heel veel foto's over toertochten en fietsvakantie's. Een deel van deze foto's stonden al in diverse bladen:
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m
Foto's uiteraard op te vragen in groter formaat.
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m
Foto's uiteraard op te vragen in groter formaat.
Ondertussen heeft Lotto Jumbo laten weten dat ze niets hebben, behalve kleine plaatjes welke te koop zijn in hun webshop. Team roompot daar en tegen heeft leuk gereageerd en stuurt iets op. Het oefenen van de spreekbeurt is reeds begonnen.