Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Te Koop: Bryton Cardio 30 GPS sporthorloge met hartslag

stuiterbal
Forum-lid

stuiterbal 19 jan 2015 18:47

Ik doe mijn Bryton 30T hartslag horloge weg wegens te weinig gebruik. Hij is zo goed als nieuw. Ik heb hem eigenlijk nooit gebruikt, omdat ik ook een uitgebreidere GPS voor op de fiets heb en hardlopen nooit echt mijn ding is geworden.

Vraagprijs: €100,-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Specs:
Bryton Cardio 30T

Met hartslag en cadans

Cardio 30, het slimste en kleinste GPS sporthorloge voor sporters.
Het Cardio 30 GPS Sport horloge is het slimste, kleinste en meest gebruiksvriendelijke design voor de prestatiegerichte sporter.
Het horloge weegt slechts 47 gram en is tot 50 meter waterproof, met zijn hoogsensitieve GPS chip biedt het horloge zeer accurate tijd, locatie, snelheid, pasafstand en totaalafstand. Ook voorziet hij in verscheidene training programma's, ingebouwde G-sensor voor indoor (hard)lopen en pasafstand berekening, ANT+ communicatie voor hartslagband en snelheid/trapfrequentie sensor.
Zelf te vervangen batterij van hartslagbandsensor en trapfrequentie. De Cardio 30 is niet alleen jouw beste trainingsmaatje, maar slaat ook al je activiteiten op.

Cardio 30 gebruikers kunnen hun opgeslagen gegevens gemakkelijk uploaden naar de site van Bryton voor overzichtelijke grafische grafieken en vergelijkende analyses te maken.

Veelvuldige training programma's om persoonlijke doelen te stellen
De Cardio 30 voorziet in de basis training doelen zoals calorie verbruik, afstand en tijd. En de meer geavanceerde functies zoals cardio training, pasafstand, pastempo en snelheid, interval workouts and laptraining.

Cardio 30 is de ideale partner voor amateur en prestatie sporters.

In één oogopslag toegang tot jouw inspanningsstatistieken zoals afstand, pasafstand, calorieverbuik, hartslag, aantal stappen p/min, snelheid en nog veel meer.

Trainingsanalyse op de site van Bryton.
Dankzij onze intuïtieve Brytonsport community - kun je jouw Cardio 30 aansluiten op je PC of laptop (alle Bryton modellen zijn Mac compatible) om je data direct uit te kunnen lezen en automatisch uploaden en opslaan in Brytonsport. Het voorziet in gepersonaliseerde training programma's, registreert je trainingsvoortgang en analyseert zeer gedetailleerde je loopstatistieken. Opgeslagen historie in de Cardio 30 met GPS logboek, snelheid, hartslag, aantal stappen p/min en andere functies kunnen in duidelijke statistieken en grafieken helder uitgelezen worden om zo je fitheidniveau naar een hoger plan te tillen. Als grote voordeel is de site Nederlandstalig en ook het horloge zelf is in Nederlandse menu's in te stellen.

Nieuwprijs van het horloge is €199,-

Bieden vanaf €100,-

Eventuele verzendkosten zijn voor de koper.

Als je vragen hebt of een bod graag via een PM hier of via marktplaats..

Zie ook: http://link.marktplaats.nl/m888175031
vriendelijke groeten,
Ronald

stuiterbal
Forum-lid

stuiterbal 26 jan 2015 22:48

Verkocht! Mag slotje op
vriendelijke groeten,
Ronald

Plaats reactie