Het grote woon-werk topic
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vandaag drie thermische onderhemden met lange mouwen bij de LIDL gekocht. Ik rijd al jaren met die dingen, en ik ben er echt super tevreden over.
@Belgje. Ik kijk meestal nog even op buienradar of ik extreme dingen zie voor ik vertrek. Maar je kunt ook daar niet 100% op rekenen. Ik ben al gauw anderhalf uur onderweg, en die tijd kan er een hoop gebeuren
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
deze morgen met de fiets naar het werk, mijn eerste keer in de winter/donker: 23km - 1u fietsen
Had geen last van de kou, alleen zagen mijn gezicht en mijn billen echt knalrood.
Leuk maar nog niet voor elke dag, voorlopig blijf ik streven naar 1x/week
Had geen last van de kou, alleen zagen mijn gezicht en mijn billen echt knalrood.
"Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike" - JFK
Je moet ook wel een broek aan doenBelgje schreef:deze morgen met de fiets naar het werk, mijn eerste keer in de winter/donker: 23km - 1u fietsen
Ben het helemaal met je eens.Belgje schreef:vreemde reactie, hoor.
niet iedereen hoeft toch even fanatiek te zijn? Als ik mij daarmee amuseer, is dat toch reden genoeg.
Ik vermoed dat die reactie doelt op jouw fietsfrequentie in relatie tot jouw aankomende deelname aan een evenement in het zuiden van Afrika?
Real men wear blûk!!! Marcel
ja, mooie afstand Woesh, 13km zou ik ook dagelijks fietsen
22-23 is net iets teveel :-p
@marcel, waarschijnlijk ging die reactie idd over mijn onderschrift maar dan nog is het nogal kort door de bocht.
22-23 is net iets teveel :-p
@marcel, waarschijnlijk ging die reactie idd over mijn onderschrift maar dan nog is het nogal kort door de bocht.
"Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike" - JFK