spot de prof!!!!!!!!
-
- Forum-lid
Is inmiddels al weer een tijdje geleden, maar toen ik op de fiets terug reed van de winkel spotte ik in de verte een rap aankomende wielrenner. Toen hij wat dichterbij was wat beter bekeken, bleek Bobbie Traksel te zijn.
-
- Forum-lid
Op 29 December in een prachtig besneeuw vijlener bos in Zuid Limburg helemaal alleen met zoonlief wandelen en dan in de verte een fietser zien opduiken in een groen tenuetje. Als de renner gepasseerd is (op een heel oud / antiek fietsje) de opmerking krijgen, was dat nou Laurens Ten Dam, waar je verleden jaar tijdens de tour zo fan van was ............ klopt. Heel erg jammer dat ik mijn fototoestel niet bij me had, kans krijg je niet vaak.
- arnoudrace
- Forum-lid
Goede keus, mooi trainen daar:)
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
-
- Forum-lid
Ik spot Roy Curvers vaker, als ik naar school fiets komt er wel een een gek t viaduct op geknald, ook zie k Frans Maassen wel eens in de ploegenwagen voorbij rijden.
-
- Forum-lid
Wil mijn ervaring ook wel kwijt. Begin april vorig jaar , de 9e om precies te zijn, moest ik mensen wegbrengen naar het Novotel in Antwerpen en had de tijd tot ik hen later die dag weer kon ophalen. Groot was mijn verbazing toen ik bij het hotel een wielerbus van Europcar zag staan en ook de bus van Trek. Ook liepen er diverse mensen (naar later bleek fans van Cancellara) rond met fototoestellen. Het bleek dat die dag de Grote Scheldeprijs werd verreden.
O.a. Cancellara daar gespot en vervolgens naar de start gegaan en daar het hele peloton mogen aanschouwen.
Een mooie verrassing.
O.a. Cancellara daar gespot en vervolgens naar de start gegaan en daar het hele peloton mogen aanschouwen.
Een mooie verrassing.
Lekker op de fiets doe ik liever dan niets!!!
Isaac Boson wit
Trek 5200 blauw
Isaac Boson wit
Trek 5200 blauw
Vanochtend tijdens kort rondje in de buurt van Goes Johnny Hoogerland als tegenligger.
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Ik ken wel meer amateurs die ook in die trui rondrijden