Winkels in noorden?
- Harryfietst
- Forum-lid
Mocht je in de buurt van Hoogezand iets zoeken: Ga eens bij Klamer langs. Lijkt van de buitenkant een klein winkeltje waar ze niks hebben, maar als je achter Albert aan loopt naar achteren gaat er een wereld open!
-
- Forum-lid
TS komt uit Friesland, dat is wel duidelijk.Johann0r schreef:Ikzelf racefiets nou 3 jaar en ga als het weer het toelaat toch gemiddeld elke dag na werk wel een uur te fietsen, en in de zomer nog meer. Wil nu toch eens een wat nieuwere fiets.
"Ik ga te fietsen."
We moeten ons meer richten op de winkels in het noordwesten, denk ik.
No offence, by the way!
Meindert Terpstra? Daar heeft m'n vriendin voor een hele mooie prijs haar racefiets gekocht. Echter had een maatje of misschien twee maatjes groter mooier geweest. Bij het afstellen hadden ze het zadel ruim 3(!) cm te laag staan. Ik kende haar toen nog niet dus was niet mee bij het kopen helaas.r.storm6 schreef:Terpstra in hardegarijp ook een goed adres, zeer goede service en ook mooie aanbiedingen. Zelf al een aantal fietsen vandaan, bevalt mij iig zeer goed.
Qua prijs echt wel een hele mooie deal verder.
-
- Forum-lid
Als je dan toch op reis bent, daal via Heerenveen even af richting Meppel en kijk eens bij Reinders Wielersport in Ruinerwold. Daar hebben ze fietsen van onder andere Sensa, Cervelo, Colnago etc.
Als je je budget nog iets op zou kunnen trekken heeft Klamer op het moment een heel leuke aanbieding:
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... usPage=VIP
Sommige dozenschuivers kunnen wellicht nog scherper, maar die leveren de fiets dan ook niet compleet af ( pedalen, tasje, bidonhouders/bidons, computertje)
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... usPage=VIP
Sommige dozenschuivers kunnen wellicht nog scherper, maar die leveren de fiets dan ook niet compleet af ( pedalen, tasje, bidonhouders/bidons, computertje)
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
-
- Forum-lid
In Meppel zit Renell Bikes. Zij hebben tegenwoordig Cube, Merckx, Willier en Isaac.
Verder zit in die hoek zit ook nog Lindenholz te Rouveen die Sensa, Focus en Trek verkoopt.
Verder zit in die hoek zit ook nog Lindenholz te Rouveen die Sensa, Focus en Trek verkoopt.