Smeermiddel Boeshield T9
- emiel_de_vlas
- Forum-lid
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ik ook. Maar als je alleen ff boeshield nodig hebt, is het fijn als je het ergens, voor dezelfde prijs, zonder verzendkosten kunt kopen!
- emiel_de_vlas
- Forum-lid
+1Hanz Bé schreef:Ik ook. Maar als je alleen ff boeshield nodig hebt, is het fijn als je het ergens, voor dezelfde prijs, zonder verzendkosten kunt kopen!
12,50 zonder verzendkosten bij correctHanz Bé schreef:Ik ook. Maar als je alleen ff boeshield nodig hebt, is het fijn als je het ergens, voor dezelfde prijs, zonder verzendkosten kunt kopen!
Tenminste, dit net besteld en idd 12,50 via ideal afgerekend
http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR ... f=googleps
-
- Forum-lid
Ik heb het smeermiddel inmiddels ook. Lijkt wel heel erg veel op die van pro gold.
-
- Forum-lid HC
oh relaxed bij correct, ga ik het van de week ff halen.
Samen met mijn Northwave Extreme Tech Plus ook maar eens Boeshield T9 erbij besteld. Eens kijken wat die vermaande claims (wel goed/niet goed) nu inhouden en of ik het beter vind dan de huidige Finish Dry/Wet Lube.
Boeshield T9 gaat met meerdere lagen op een droge en volledig ontvette ketting.
Boeshield T9 gaat met meerdere lagen op een droge en volledig ontvette ketting.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Kan, maar hoeft niet per sé. T9 verdrijft oude smeermiddel en vormt een nieuw laagje van zichzelf op het metaal. Maar dan komt beetje bij beetje je oude (zwarte) smering tussen de schakels vandaan. Geeft niets als je het na elke rit afneemt met een doek, maar ontvetten kan ook natuurlijk.benzebub schreef:best even de ketting volledig ontvetten als ik Boeshield voor de eerste maal ga aanbrengen?
Na het ontvetten elke schakel 1 druppel T9 geven, 12 uur laten drogen en af en toe de ketting ronddraaien. Daarna nog een keer overal een druppel en weer 12 uur laten drogen. Afnemen met een doek en gaan!
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user