Rotor Power LT
Ik heb sinds 18/12 een Rotor LT. Ik heb de non-driveside versie, er is ook een driveside versie. In het begin viel de power steeds even rnkele seconden weg bij sommige hobbels id weg. De batterij er even uitgehaald, veertje ih kapje wat uitgerekt en het probleem lijkt nagenoeg opgelost. Nu soms nog een enkele keer tijdens een 100km rit heel even uitval, soms ook helemaal niet.
Ik koos voor de Rotor LT om omdat ik 3 fietsen heb waarvan er al 2 een Rotor 3D+ crank. De 3e fiets met bb86 nu voorzien van een pf4130 lager en ik kan de pm redelijk snel vd ene op andere fiets omzetten, waarbij ik dan de kettingbladen met de rechter crank op pm as terugplaats. Tevens is extra gewicht vd Rotor LT tov de normale crank slechts 30 gram.
Verder kijken naar de review van dcraimaker, link hierboven. De beperking van eenzijdige meting is voor mij denk ik niet relevant. Het is maar zeer de vraag wat het belang is van L-R verhouding data. Kan zijn dat het linker been wat meer of minder doet en het geleverde vermogen wat afwijkt van wat de Rotor LT weergeeft maar omdat een eventuele afwijking consequent zal zijn maakt het mij persoonlijk niet uit zolang ik maar weet watt ik doe.
Ik koos voor de Rotor LT om omdat ik 3 fietsen heb waarvan er al 2 een Rotor 3D+ crank. De 3e fiets met bb86 nu voorzien van een pf4130 lager en ik kan de pm redelijk snel vd ene op andere fiets omzetten, waarbij ik dan de kettingbladen met de rechter crank op pm as terugplaats. Tevens is extra gewicht vd Rotor LT tov de normale crank slechts 30 gram.
Verder kijken naar de review van dcraimaker, link hierboven. De beperking van eenzijdige meting is voor mij denk ik niet relevant. Het is maar zeer de vraag wat het belang is van L-R verhouding data. Kan zijn dat het linker been wat meer of minder doet en het geleverde vermogen wat afwijkt van wat de Rotor LT weergeeft maar omdat een eventuele afwijking consequent zal zijn maakt het mij persoonlijk niet uit zolang ik maar weet watt ik doe.
The wind is my friend