Mathieu van der Poel
-
- Forum-lid
Omdat stevens uit hamburg een hanzestad komt
-
- Forum-lid
Ik gok dat het is dat Stevens uit Hamburg komt.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- fietser1972
- Forum-lid
Vdp wereldkampioen. SUPER!!!
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
-
- Forum-lid HC
Mooie wedstrijd, Van der Poel was gewoon de terechte winnaar, wellicht was Van Aert fysiek vandaag minimaal gelijkwaardig maar als je het deel techniek niet goed voor elkaar hebt en ook mentaal minder bent (wat ook weer kan resulteren in pech en onnodige valpartijen) is tweede gewoon een goede uitslag (en treuren om een verloren eerste plek begrijpelijk maar zinloos)
Een mooie inhaalrace van Van Aert, maar MvdP reed vrijwel van start tot finish solo met de wolven in zijn nek. Je kan niet anders dan concluderen dat hij veruit de beste was, niet alleen technisch en mentaal, maar vrijwel zeker ook fysiek.
-
- Forum-lid
Bell Pro Stardizzy101 schreef:Weet iemand wat voor merk en model helm hij opheeft? Het is zo'n aero helm zo te zien.
- fietser1972
- Forum-lid
Die van Hasselt staat inmiddels op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=5VNdmgCDkZ4caranium schreef:. Weet iemand waar ik de uitzending can Sporza later kan terugkijken?
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
-
- Forum-lid
Als je dit even kijkt dan heb je meteen het mooiste veldritbeeld van het weekend :caranium schreef:Vanmiddag gaat hij eindelijk weer de wei. Hopelijk gaat het goed met zijn knie. Weet iemand waar ik de uitzending can Sporza later kan terugkijken?
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sp ... st=7.39499
-
- Forum-lid
Matthieu wil zich na het veldritseizoen richten op het mountainbiken en de pijlen richten op de Olympische Spelen in Rio.
Maakt hij een kans tussen de erkende mountainbikers?
Maakt hij een kans tussen de erkende mountainbikers?