Pinarello
- boswielrenner
- Forum-lid
check wel even of je autoshampoo geschikt is. Je wilt niet dat je mooie zwarte carbon fiets donkergrijs wordt i.p.v. zwart blijft ;-0 Er zijn wat topics over op het forum.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
+ 1 als ik dit zo zie ben ik altijd blij met m'n winterfiets ... zonde zonde zonde ... ook al is deze ook van Carbon met DA7900 mechanische groep Wel gebruik ik dan m'n alu winter/werk wielen ipv mijn carbon hoepels.
Ik denk dat gewoon goed lauw water voldoende is om je fiets netjes schoon te maken- zou niet te veel met Shampoo's rommelen - wellicht een drupje Dreft om een sopje te maken.
p.s. Wel een Ubergeile mooie Pinarello heb je !
Ik denk dat gewoon goed lauw water voldoende is om je fiets netjes schoon te maken- zou niet te veel met Shampoo's rommelen - wellicht een drupje Dreft om een sopje te maken.
p.s. Wel een Ubergeile mooie Pinarello heb je !
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Jaap Telder
- Forum-lid
Oké, ik zal wat minder met shampoo werken als dit schadelijk kan zijn voor de kleur.
Denk dat ik toch maar weer de alu Canyon pak in dit seizoen, maar ik wilde toch wel een paar ritjes maken om te ervaren hoe de F8 rijdt. (te weinig geduld... )
Denk dat ik toch maar weer de alu Canyon pak in dit seizoen, maar ik wilde toch wel een paar ritjes maken om te ervaren hoe de F8 rijdt. (te weinig geduld... )
Ben ook in de markt voor een F8. Twijfels alleen nog of ik mijn eigen Dura Ace 7900 groep over zou zetten op een frame of een complete fiets met nieuwe 9000 groep aan zou schaffen. Ook het prijsverschil is nogal serieus.
Wat is wijsheid?
Wat is wijsheid?
-
- Forum-lid HC
Als je geld wel hebt en alleen twijfelt vanwege het prijsverschil, zou ik gewoon gaan voor compleet nieuw.redalert schreef:Ben ook in de markt voor een F8. Twijfels alleen nog of ik mijn eigen Dura Ace 7900 groep over zou zetten op een frame of een complete fiets met nieuwe 9000 groep aan zou schaffen. Ook het prijsverschil is nogal serieus.
Wat is wijsheid?
Zelf een "oude" Campa groep overgezet op een nieuw frame, om dezelfde reden, later toch spijt van gekregen. Het is het net niet dan.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Dan had ik het niet goed begrepen, je twijfelt dus tussen een frame zonder groep en een compleet afgemonteerde fiets vanuit Cardsports?redalert schreef:Reden waarom ik twijfel is, dat ik hetzelfde gedaan heb bij een Pinarello Prince. Eerst een frame gekocht en daar een DA 7800 groep opgezet. Deze later vervangen door een 7900. Het is op deze manier volgens mij beter betaalbaar.
Wat is precies het prijsverschil?
- boswielrenner
- Forum-lid
Een nieuwe los frame en vervolgens een bestaande groep monteren is veel goedkoper. Als je vervolgens later een nieuwe groep erop zet, dan ben je als je voordelig inkoopt op bekende Duitse webshops ook nog voordeliger uit.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Net wat ik al eerder gezegd heb en is het geld het probleem niet, en de complete fiets is wat betreft verdere afmontage naar je zin zou ik daar voor gaan. Maar waarom geen frame en nieuwe onderdelen shoppen via internet/Hopmans etc.redalert schreef:3500 euro voor een frameset en 6770 euro voor een complete fiets. 7900 Groep en andere onderdelen kunnen overgezet worden van een donorfiets. Nu weet ik wel dat alles nieuw mooier is, maar ja....
Je kan het maar 1 keer uitgeven!