Voor wie het intersseert: in januari heb ik een fietstochtje in Rusland gemaakt in de buurt van Vladivostok, helemaal aan de andere kant. Geen heel lange tocht, alles bij elkaar maar 400 kilometer. Wel bar koud, 20 - 30 graden onder nul. Een verslagje heb ik hier geplaatst:
http://ysbrand.galama.net/wordpress/?p=3555
Ysbrand Galama.
fietstochtje Rusland
Je doet je naam eer aan Ysbrand.
Wat je zegt, dat 99% van de mensen positief staan tegen je geld overal, ok misschein niet in Frankrijk dan.
Je had inderdaad alle geluk van de wereld met droog (koud) weer.
Ik had het alleen lekker zomers gedaan
Wat je zegt, dat 99% van de mensen positief staan tegen je geld overal, ok misschein niet in Frankrijk dan.
Je had inderdaad alle geluk van de wereld met droog (koud) weer.
Ik had het alleen lekker zomers gedaan
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Welke fietser zou daar nu niet in geïnteresseerd zijn? Fantastische reportage, in één adem gelezen. Dank dat je dit met ons deelt en 'welkom' op het forum .ygaka schreef:Voor wie het intersseert: in januari heb ik een fietstochtje in Rusland gemaakt in de buurt van Vladivostok...
60 x Ventoux
Ik heb het in de trein naar huis gelezen vanmiddag, echt een mooi avontuur,
en een mooie evaring rijker. Respect dat je met zulke temperaturen op de fiets springt.
Bedankt voor het delen.
en een mooie evaring rijker. Respect dat je met zulke temperaturen op de fiets springt.
Bedankt voor het delen.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
dickw: misschien doe ik het ooit nog een keer, maar voorlopig even niet. Het was wel koud, maar 's zomers barst het van de muggen, da's ook niks. Die witte vlakte is werkelijk prachtig.
koozie: ik denk dat 99% van de bezoekers op dit forum het makkelijk nadoet. Tegen de kou kun je je kleden. Voor 800 euro vlieg je op en neer met fiets en al. Hotels kosten rond de 20 euro, 's zomers kun je ook in je tentje liggen.
koozie: ik denk dat 99% van de bezoekers op dit forum het makkelijk nadoet. Tegen de kou kun je je kleden. Voor 800 euro vlieg je op en neer met fiets en al. Hotels kosten rond de 20 euro, 's zomers kun je ook in je tentje liggen.