Ik kan niet wachten op foto's daar ben ik dol opmuthill schreef:Vandaag de Chorus 2015 besteld, kijken wanneer die binnenkomt, dan kan ik weer verder.
Kuota
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Ik ben daar ook dol op, foto's. Ben ook benieuwd naar jou nieuwe aanwinst!!MarcFaFo schreef:Ik kan niet wachten op foto's daar ben ik dol opmuthill schreef:Vandaag de Chorus 2015 besteld, kijken wanneer die binnenkomt, dan kan ik weer verder.
Ja hij is nog niet zoals ik denk dat ie moet zijn. De wielen wil ik nog aanpassen, wacht op een nieuw zadel en bidon houders. Maar ik zal wel een tussenstand gevenmuthill schreef:Ik ben daar ook dol op, foto's. Ben ook benieuwd naar jou nieuwe aanwinst!!MarcFaFo schreef:Ik kan niet wachten op foto's daar ben ik dol opmuthill schreef:Vandaag de Chorus 2015 besteld, kijken wanneer die binnenkomt, dan kan ik weer verder.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Hopelijk heb je meer plezier van de Kuraro. Succes met de opbouw.
Toch jammer dat er toch aardig wat problemen met de Kuota frames zijn... Daar ben ik toch wel van geschrokken. Helaas heb ik vorige week ook mijn 2e Kharma mogen ophalen vanwege een scheur in de zitbuis. Frame had ik net een half jaar en nog maar 2500km op gereden. Mooi dat ik alles zo weer op mijn nieuwe frame kon monteren zonder veel opnieuw te hoeven afstellen... .
Goede en snelle service van de Salden, maar toch jammer dat Kuota's wel vaker scheuren. Zondag hoop ik toch weer een lekker ritje te kunnen maken, want de geometrie van de Kharma bevalt me super.... Zadel steekt overigens niet te ver uit en mijn BBL is maar 72cm bij mijn 1.65m op een maatje frame XS...
Toch jammer dat er toch aardig wat problemen met de Kuota frames zijn... Daar ben ik toch wel van geschrokken. Helaas heb ik vorige week ook mijn 2e Kharma mogen ophalen vanwege een scheur in de zitbuis. Frame had ik net een half jaar en nog maar 2500km op gereden. Mooi dat ik alles zo weer op mijn nieuwe frame kon monteren zonder veel opnieuw te hoeven afstellen... .
Goede en snelle service van de Salden, maar toch jammer dat Kuota's wel vaker scheuren. Zondag hoop ik toch weer een lekker ritje te kunnen maken, want de geometrie van de Kharma bevalt me super.... Zadel steekt overigens niet te ver uit en mijn BBL is maar 72cm bij mijn 1.65m op een maatje frame XS...
Volgens mij dan met het nieuw type frame de evo serie.Suntoro schreef:Hopelijk heb je meer plezier van de Kuraro. Succes met de opbouw.
Toch jammer dat er toch aardig wat problemen met de Kuota frames zijn... Daar ben ik toch wel van geschrokken. Helaas heb ik vorige week ook mijn 2e Kharma mogen ophalen vanwege een scheur in de zitbuis. Frame had ik net een half jaar en nog maar 2500km op gereden. Mooi dat ik alles zo weer op mijn nieuwe frame kon monteren zonder veel opnieuw te hoeven afstellen... .
Goede en snelle service van de Salden, maar toch jammer dat Kuota's wel vaker scheuren. Zondag hoop ik toch weer een lekker ritje te kunnen maken, want de geometrie van de Kharma bevalt me super.... Zadel steekt overigens niet te ver uit en mijn BBL is maar 72cm bij mijn 1.65m op een maatje frame XS...
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik heb inderdaad weer een identiek frame gekregen, terwijl er in de winkel werd gezegd dat ik een nieuwer frame had gekregen. Maar volgens mij snapten ze niet dat ik een converter BB had gemonteerd in het frame, waarvan ik zei dat je die er zo uit kon draaien omdat het 2 bussen waren die in elkaar geschroefd waren. Volgens mij snapten ze het niet, maar ik ben er toch niet tegen in blijven gaan. Dus heb ik toch maar een nieuwe BB aangeschaft er in laten persen (hopelijk is ie makkelijk te verwijderen als ie versleten, en niet is vastgekoekt...). Oude BB kon nog wel even door, maar een nieuwe BB rijdt toch ook wel weer prettig.
Achter Kharma staat wel Evo. Maar wat is het verschil eigenlijk tussen de gewone Kharma en Kharma Evo. Bij de bestelling van mijn frame in juli 2014 zag ik nergens Evo staan op het plaatje, maar het stond dus wel op mijn frame. Ook Kuota was anders geschreven dan dacht. Dunnere letters en volgens mij waren de nieuwere Kuota letters iets dikker en lager geschreven...
Achter Kharma staat wel Evo. Maar wat is het verschil eigenlijk tussen de gewone Kharma en Kharma Evo. Bij de bestelling van mijn frame in juli 2014 zag ik nergens Evo staan op het plaatje, maar het stond dus wel op mijn frame. Ook Kuota was anders geschreven dan dacht. Dunnere letters en volgens mij waren de nieuwere Kuota letters iets dikker en lager geschreven...
Ik heb een Kharma die al 6 jaar oud is, januari 2009 en heeft al veel geleden, maar rijdt nog steeds als een zonnetje.Suntoro schreef:Hopelijk heb je meer plezier van de Kuraro. Succes met de opbouw.
Toch jammer dat er toch aardig wat problemen met de Kuota frames zijn... Daar ben ik toch wel van geschrokken. Helaas heb ik vorige week ook mijn 2e Kharma mogen ophalen vanwege een scheur in de zitbuis. Frame had ik net een half jaar en nog maar 2500km op gereden. Mooi dat ik alles zo weer op mijn nieuwe frame kon monteren zonder veel opnieuw te hoeven afstellen... .
Hallo,
Ik overweeg de aanschaf van een Kiral (XXL; mijn lengte 195; binnenbeenlengte 95; schoenmaat 45). Er zijn niet heel veel reviews/ervaringen te vinden van gebruikers, maar op cyclingweekly (http://www.cyclingweekly.co.uk/reviews/ ... uota-kiral) wordt gemeld dat het risico bestaat dat door de vorm van de achtervork je het risico zou lopen met je voet (hiel) tegen de (liggende) achtervork aan te komen als je grote voeten hebt e/o je schoenplaatjes zo hebt afgesteld dat je (een beetje) met O-benen zou fietsen. Zijn er Kiral rijders die deze ervaring kunnen bevestigen dan wel ontkrachten? Verder lijkt het me namelijk een mooi bakkie...
Ik overweeg de aanschaf van een Kiral (XXL; mijn lengte 195; binnenbeenlengte 95; schoenmaat 45). Er zijn niet heel veel reviews/ervaringen te vinden van gebruikers, maar op cyclingweekly (http://www.cyclingweekly.co.uk/reviews/ ... uota-kiral) wordt gemeld dat het risico bestaat dat door de vorm van de achtervork je het risico zou lopen met je voet (hiel) tegen de (liggende) achtervork aan te komen als je grote voeten hebt e/o je schoenplaatjes zo hebt afgesteld dat je (een beetje) met O-benen zou fietsen. Zijn er Kiral rijders die deze ervaring kunnen bevestigen dan wel ontkrachten? Verder lijkt het me namelijk een mooi bakkie...