Titanium fietsen
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Maar natuurlijk dolomieten marathon, zal gezien de leeftijdlimiet de laatste keer zijn. Ik kijk er naar uit, op de dag zelf zijn er nog 3 opties, Sellaronde, of via Falzarego of toch via de Giau, we zien wel.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
-
- Forum-lid
Haha, inderdaad.bluv107 schreef:
Eeuwige roem, Arjan. De juiste connectie via je werkgever zie ik
-
- Forum-lid
Dank!wielklem schreef:Ik zag hem ook voorbij komen, prachtige foto's en alle lovende woorden meer dan verdiend!
Mooi! Het geeft de burger moed dat er zoveel mooie titanen van Nederlandse komaf zijn (althans ....) al worden ze elders op de wereld gemaakt. Heb de mijne nog niet klaar. Kiekjes volgen... Veel plezier ermee!
Gios Titanio, Chorus, DT Swiss RR 511, 240S.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
-
- Forum-lid
Eindelijk mag ik me zelf ook mengen in dit Titanium draadje! Ik heb veel (mee)gelezen en uitendelijk gisteren een VanNicholas Ventus besteld. Deze fiets gaat mijn huidige Colnago vervangen. Het is een frame-only want ik vind het opbouwen 1 van de leukste dingen aan een nieuwe fiets. Heb wel de VNT SLR vork en een VanNicholas zadelstrop erbij besteld omdat ik die erg mooi bij het frame vind passen. De rest van de onderdelen moet ik nog bij elkaar verzamelen.
De opbouw moet vrij sober/strak van stijl worden met 40/50mm hoge carbonnen velgen (zonder schreeuwerige teksten) en een matzwarte afmontage. Schakelen/remmen wil ik vrij simpel houden met Shimano 105.
Ik google me helemaal suf want ben op zoek naar een matzwart, carbon(look) stuur, stuurpen en zadelpen. Het liefst alle 3 van 1 fabrikant en betaalbaar
Iemand suggesties?
De opbouw moet vrij sober/strak van stijl worden met 40/50mm hoge carbonnen velgen (zonder schreeuwerige teksten) en een matzwarte afmontage. Schakelen/remmen wil ik vrij simpel houden met Shimano 105.
Ik google me helemaal suf want ben op zoek naar een matzwart, carbon(look) stuur, stuurpen en zadelpen. Het liefst alle 3 van 1 fabrikant en betaalbaar
Iemand suggesties?
Als je je al suf googled dan heb ik waarschijnlijk ook niets toe te voegen......, keuze genoeg. Ik ben uiteindelijk toch gezwicht voor een tita zadelpen en -klem. Stuurpen en -bocht heb ik nog liggen, Ritchey wsc wet black. Staat wel niet zo mooi bij een matzwarte voorvork, moet toch iets te wensen hebben. Verder denk ik nog na of ik de kabels in grijs of in zwart neem, daar ben ik nog niet uit. Heb nog even de tijd om op te bouwen.
Succes met je VN!
Succes met je VN!
Gios Titanio, Chorus, DT Swiss RR 511, 240S.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Thanks! Dat zijn leuke suggesties. Vooral de Fizik spreekt me aan, matzwarte combi van stuurpen, zadelpen en stuur voor een redelijke prijs. Wist eigenlijk niet dat ze meer deden dan alleen zadels.
Deda ga ik me even in verdiepen.
Deda ga ik me even in verdiepen.
Veel plezier met opbouwen. Ritchey is altijd goed en bovendien lekker licht.sjlek schreef:Als je je al suf googled dan heb ik waarschijnlijk ook niets toe te voegen......, keuze genoeg. Ik ben uiteindelijk toch gezwicht voor een tita zadelpen en -klem. Stuurpen en -bocht heb ik nog liggen, Ritchey wsc wet black. Staat wel niet zo mooi bij een matzwarte voorvork, moet toch iets te wensen hebben. Verder denk ik nog na of ik de kabels in grijs of in zwart neem, daar ben ik nog niet uit. Heb nog even de tijd om op te bouwen.
Succes met je VN!