Giant
Tijd houd ik liever zo kort mogelijk, maar mijn fm is hard bezig met de importeur om alsnog een in bezit te kunnen krijgen. Lukt het niet dan hoor ik wel hoe lang het gaat duren. Ik hoor het de aankomende dagen. Dat het niet lekker loopt met leveringen weet ik. Maar misschien dat er in de buurlanden een weggekaapt kan worden.peter1981 schreef:tijd genoeg of een FM gevonden die hem op voorraad heeft?
Bedankt voor het meedenkenKoenta schreef:In Wouw, noord Brabant staat n L te koop.
Maar volgens mij heb jij n M, M/L zie ik net.
De Comp 1 is een M/L ,de Propel mag een M worden.
Deze Comp word ingeruild tegen de Propel bij de fm, ben dus afhankelijk van hen en de importeur.
Geweldig mooie aanwinsten beide. Ik ben zeer benieuwd hoe de Defy bevalt, want deze staat op dit moment torenhoog op mijn lijstje van potentiele nieuwe fietsen, kort gevolgd door de TCR en Propel, dus ook daar zeer naar benieuwd als de Propel geleverd is. Maar moet zeggen dat die Defy er op de foto nog beter uitziet dan ik op de persfoto;s had gezien.
ENJOY!
ENJOY!
In "real life" ziet de mijne er zo uit;hansh1973 schreef:Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de Propel in real life!!!
(zo kwam hij standaard van de fietsenmaker)
Laatst gewijzigd door S-L D. op 13 feb 2015 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat je je lijstje na een meting en prioriteitstelling wel wat kunt verkorten. Je kunt rustig stellen dat als de propel/advanced je past / voldoen je de defy simpelweg kunt vergeten.Geweldig mooie aanwinsten beide. Ik ben zeer benieuwd hoe de Defy bevalt, want deze staat op dit moment torenhoog op mijn lijstje van potentiele nieuwe fietsen, kort gevolgd door de TCR en Propel, dus ook daar zeer naar benieuwd als de Propel geleverd is. Maar moet zeggen dat die Defy er op de foto nog beter uitziet dan ik op de persfoto;s had gezien.
8/10 van de propels ziet eruit alsof eigenaren lijden onder nekklachten (korte zadelpen, bakken spacers). De geometrie is aero/race en als is het je smaak, als je lichaam daar niet op ingesteld is kan het ook niet de optimale keuze zijn. Iemand die met het argument komt dat de ISP niet aps te krijgen was (zagen in de letters) voor zijn geometrie geeft zelf doorgaans als aan dat de verkeerde prioriteiten worden gesteld)