Giant
- Jaap Telder
- Forum-lid
@S-LD: mooie fiets zeg, nog een spacertje weg en knallen.
Nou het word gewoon wachten op de Propel Advanced 1 LTD ,week 14 is de planning.
Das begin April en eigenlijk mooi op tijd zo met de lente en zomer in het verschiet.
Fotos volgen zodra ik hem heb
Das begin April en eigenlijk mooi op tijd zo met de lente en zomer in het verschiet.
Fotos volgen zodra ik hem heb
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Sld en midstar, jullie zijn mijn forum helden!!! Éíndelijk Propels in dit topic...
Standaard is met wit stuurlint toch?S-L D. schreef:In "real life" ziet de mijne er zo uit;hansh1973 schreef:Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de Propel in real life!!!
(zo kwam hij standaard van de fietsenmaker)
Prachtige fiets! Ik snap alleen de het zwarte stuurlint niet, op de site van Giant is dat wit. En in mijn ogen een mooier geheel.S-L D. schreef:In "real life" ziet de mijne er zo uit;hansh1973 schreef:Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de Propel in real life!!!
(zo kwam hij standaard van de fietsenmaker)
Snap je toch niet waarom die met 105 nog eens 10weken langer zou duren
Verrek het ook om ene met ultegra te bestellen m`n fietsen zijn er nog veel te goed en nieuw voor
Najah stiekem hopen dat de 105 versie ook sneller leverbaar wordt dan bestel ik er wellicht toch nog ene
Verrek het ook om ene met ultegra te bestellen m`n fietsen zijn er nog veel te goed en nieuw voor
Najah stiekem hopen dat de 105 versie ook sneller leverbaar wordt dan bestel ik er wellicht toch nog ene
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik kijk even naar een Giant TCR 0 uit 2011 met een 52/39 erop.
Kunnen die bladen (in voorkomende gevallen) zeker vervangen worden door compact blaadjes 50/34, dus zonder crankwissel?
thanks
Ik kijk even naar een Giant TCR 0 uit 2011 met een 52/39 erop.
Kunnen die bladen (in voorkomende gevallen) zeker vervangen worden door compact blaadjes 50/34, dus zonder crankwissel?
thanks