Garmin express/Connect
- henschoten
- Forum-lid
- Berichten: 169
- Lid geworden op: 21 jun 2009 11:07
Ben blij dit te lezen. Bij werkt die k*t Garmin ook al weken niet. Ook vandaag weer niet. Geen sync mogelijk via Express en via Connect al helemaal niet. Heel soms lukt het spontaan nadat ik eindeloos kabels in/uit, software aan/uit, op en neer heb gedaan. Maar dan is natuurlijk meer te herleiden wat t m deed. Ik vind het een aanfluiting voor een zogenaams topmerk als Garmin dat dit gewoon niet werkt. Syncen via Runkeeper, een g r a t i s app; werkt a l t i j d
Ik krijg ook steeds het verzoek om Express te installeren. Maar dat heb ik de afgelopen maanden al 6 keer gedaan.
Ik krijg ook steeds het verzoek om Express te installeren. Maar dat heb ik de afgelopen maanden al 6 keer gedaan.
-
- Forum-lid
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 17 jan 2015 12:52
Hier geen enkel probleem, eigenlijk nooit gehad, behalve een tweetal weken toen het ook op de site vermeld stond dat er problemen waren, nadien alles weer zoals tevoren! toch eens de PC of Mac nazien denk ik! (Ik draai Windows 8.1 op PC)
-
- Forum-lid
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 01 feb 2014 08:45
- Locatie: Emmen
Hier ook geen problemen. Bekabeld en draadloos werkt goed. Alleen het zoeken in gereden activiteiten dat gaat niet,krijg de melding interne fout.
Maar vroeger, hield ik brommers bij.
Vandaag weer een ritje ge upload...
Ging niet zonder slag of stoot...
Express gaf aan dat ik niet kom syncen, maar na inloggen op connect en strava stond hij er toch....
Rara, hoe kan dat....
Maakt verder niet uit hoe het werkt, als het maar werkt..
Ging niet zonder slag of stoot...
Express gaf aan dat ik niet kom syncen, maar na inloggen op connect en strava stond hij er toch....
Rara, hoe kan dat....
Maakt verder niet uit hoe het werkt, als het maar werkt..
-
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14
iwan goeree : "Alleen het zoeken in gereden activiteiten dat gaat niet,krijg de melding interne fout."
Bij mij geeft het zoeken in gereden activiteiten geen interne foutmelding maar slechts resultaten van geplaatste activiteiten van voor 3 of 4 januari. M.a.w. wil ik iets zoeken op datum na 4 januari dan krijg ik geen resultaten. Het zoeken op data van daarvoor gaat zoals het altijd al prima ging.
Herkent iemand dit ook? Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
Bij mij geeft het zoeken in gereden activiteiten geen interne foutmelding maar slechts resultaten van geplaatste activiteiten van voor 3 of 4 januari. M.a.w. wil ik iets zoeken op datum na 4 januari dan krijg ik geen resultaten. Het zoeken op data van daarvoor gaat zoals het altijd al prima ging.
Herkent iemand dit ook? Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
-
- Forum-lid
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 29 sep 2012 10:48
- Locatie: Amsterdam, Leusden en Internet
- Contact
Corrupt bestand waarschijnlijk. Gebuikt het gratis programma JaVaWa Device Manager eens om je toestel te scannen (Extra menu, Controller op corrupte bestanden.
Een andere mogelijkheid is dat er een Schijfcontrole nodig is en probeer je activiteiten en koersen elders te bewaren, bv in Garmin Connect, als je toestel kapot gaat zou je anders alles kwijt zijn. Een backup maken met het bovenstaande programma van je toestel is ook een goed idee.
Een andere mogelijkheid is dat er een Schijfcontrole nodig is en probeer je activiteiten en koersen elders te bewaren, bv in Garmin Connect, als je toestel kapot gaat zou je anders alles kwijt zijn. Een backup maken met het bovenstaande programma van je toestel is ook een goed idee.
Marco
-
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14
Nogmaals mijn vraag maar nu iets gedetailleerder:Quarantanove schreef:iwan goeree : "Alleen het zoeken in gereden activiteiten dat gaat niet,krijg de melding interne fout."
Bij mij geeft het zoeken in gereden activiteiten geen interne foutmelding maar slechts resultaten van geplaatste activiteiten van voor 3 of 4 januari. M.a.w. wil ik iets zoeken op datum na 4 januari dan krijg ik geen resultaten. Het zoeken op data van daarvoor gaat zoals het altijd al prima ging.
Herkent iemand dit ook? Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
In de moderne Garmin Connect is het nu zo:
- Kies voor segmenten in het hoofdmenu
- dan rechtsboven: Zoek een segment
- rechtsboven de kaart staan 3 knoppen: Activiteiten Koersen Segmenten
- kies voor Activiteiten en zoeken, oef heel weinig, waarom?
- Achter knop zoeken staat filter weergeven - klik hierop
- pas filter laatste 30 dagen aan naar 356 dagen (of aangepaste datums)
- Zoeken.
Directe link naar de pagina (nog wel filter aanpassen): https://connect.garmin.com/modern/explore
Als ik het filter op "laatste 30 dagen" heb staan komt er niets. Verander ik het filter naar 365 dagen dan komen er een heleboel met als meest recente een van 6 januari.
Ook komen er op "aangepaste datums" keurig resultaten als die aangepaste datums maar van voor 5 januari j.l. zijn.
Dit is dus het probleem waar ik op doel.
Ben ik de enige die dit waarneemt?
-
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14
Per toeval constateerde ik gisteren dat het hier omschreven probleem na 4 maanden er niet meer is.