Specialized
Soms zie je dat cups "los" in het frame zitten en door krachtzetten steeds meer gaan kraken. Ook kan het zo zijn dat de lagers droog zijn gelopen en wat vet moeten krijgen of dat ze vervangen moeten worden omdat ze al te lang droog staanJorisvc schreef: kan je wat meer uitleg geven want ben niet echt mee
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Ik heb jouw lengte en ongeveer dezelfde binnenbeenlengte en heb een 56.vdBergS81 schreef:Hallo,
Ben van plan om een Specialized Allez E5 smartweld SL frameset aan te schaffen.
Ik ben 1.86 en heb een binnenbeenlengte van 93 cm.
Welke maat heb ik dan nodig, een 58 of 61 cm?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Afhankelijk van hoe diep je kan zitten en hoe lang je romp/armen zijn.tommeke14 schreef:Ik heb jouw lengte en ongeveer dezelfde binnenbeenlengte en heb een 56.vdBergS81 schreef:Hallo,
Ben van plan om een Specialized Allez E5 smartweld SL frameset aan te schaffen.
Ik ben 1.86 en heb een binnenbeenlengte van 93 cm.
Welke maat heb ik dan nodig, een 58 of 61 cm?
Ik ben 187 cm met een bbl van 94 cm met een slechte rug/nek en heb een Roubaix 61.
Heb dan nog een drop van 6 cm.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
In mei 2014 ben ik gecrashed met mijn fiets door toedoen van een derde.
Echter heeft na lang wikken en wegen de verzekering slechts een gedeelte van de schade vergoed.
Alles bij elkaar betreft dit alle schade excl. mijn Specialized Frame (Frame is total loss).
Bestaat er nu de mogelijkheid om via Specialized iets te regelen?
In de zin van een ander frame/vergoeding/korting e.d.?
Echter heeft na lang wikken en wegen de verzekering slechts een gedeelte van de schade vergoed.
Alles bij elkaar betreft dit alle schade excl. mijn Specialized Frame (Frame is total loss).
Bestaat er nu de mogelijkheid om via Specialized iets te regelen?
In de zin van een ander frame/vergoeding/korting e.d.?