daniel1975 schreef:Ja geweldig.....het seizoen gaat weer beginnen..... Kunnem ze dit nu eens niet allemaal midden in de winter regelen?
Als het veldritseizoen begint,als het wegseizoen begint, als de Tour begint, als er wereldkampioenschappen aankomen dan staan de kranten altijd vol met al dan niet loze verdachtmakingen en onderzoeken.
Dit onderzoek loopt al meer dan 2 jaar en wanneer beginnen ze daarover met grote koppen te "informeren".
- WK veldrijden
- Begin van het wegseizoen.
De media speelt in deze een op zijn minst tweeslachtige (tegen het hypocriete) rol volgens mij.
Langs de ene kant op de voorpagina koppen met verdachtmakingen en langs de nadere kant telkens talloze bladzijden met voorbeschouwingen, foto's en wat nog allemaal.
Alle kranten lijken wel sensatieblaadjes geworden met om te ronkender titels die dan, eens je het artikel leest, op niets slaan.
Een beetje als de "Dag Allemaal" en de "Story" . Sorry, ik weet niet hoe de roddelblaaadjes in Nederland heten
Ik heb ondermeer om deze reden al enkel jaren geleden mijn abonnement op de krant opgezegd.