Ik zit te twijfelen tussen de wielset wh 6800 of de rs 81 c35heeft iemand er ervaring mee met deze wielsets en heeft iemand een link of iets anders over de wielen test van fiets nr3 van 2014
Misschien staat daar nog iets in
wh 6800 /rs 81c35
- De_Klusjesman
- Forum-lid
Ik heb de WH-6800 nu een half jaar en ben erg tevreden. Ze zijn stijf, vrij licht en betaalbaar. Zeker een aanrader wat mij betreft.
Met de RS81 C35 heb ik nooit gereden, dus een vergelijk kan ik niet maken.
Met de RS81 C35 heb ik nooit gereden, dus een vergelijk kan ik niet maken.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zijn toch echt wel verschillende wielen.
De wh6800 zijn gewoon goede no nonsense all round wielen.
De rs81c35 hebben dezelfde kwaliteit naaf maar hebben een hogere alu/carbon velg en zijn behalve ook erg degelijke all round wielen ook nog eens redelijk wat duurder.
Je kan in deze dus geen verkeerde keuze maken
Succes
De wh6800 zijn gewoon goede no nonsense all round wielen.
De rs81c35 hebben dezelfde kwaliteit naaf maar hebben een hogere alu/carbon velg en zijn behalve ook erg degelijke all round wielen ook nog eens redelijk wat duurder.
Je kan in deze dus geen verkeerde keuze maken
Succes
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik heb op de WH6800 in deze 'winter' ca. 2000 km. gereden tot volle tevredenheid. Lekker stijf en loopt goed.
Voor mij is het enige nadeel dat je de freewheel bijna niet hoort. Moet ik nog meer bellen,vragen,roepen,kuchen, etc.
Voor mij is het enige nadeel dat je de freewheel bijna niet hoort. Moet ik nog meer bellen,vragen,roepen,kuchen, etc.
M.vr.gr. André
WH 6800, drama om buitenbanden te monteren. Poosje geleden gekocht en geprobeerd er diverse merken vouwbanden op te leggen.Bijna onmogelijk. Lukte alleen mbv bandenknecht. Direkt omgeruild voor Rs 81c35. Probleemloze montage van banden en lopen perfect. WH 6800 is ook geschikt voor tubeless en heeft (waarschijnlijk) een ander velgvorm. Voorheen ook 6700 wielen gehad. Geen problemen. Goed setje wielen voor de prijs.
Laatst gewijzigd door paul1 op 02 mar 2015 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- razenderoeland
- Forum-lid
Dat geruisloze freewheel zou ik juist een pluspunt vinden.Avado schreef:Ik heb op de WH6800 in deze 'winter' ca. 2000 km. gereden tot volle tevredenheid. Lekker stijf en loopt goed.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Bedankt voor jullie reacties
Heb gisteren de wh 6800 bij mantel gekocht,was een actie kosten € 269
Was toch een te groot prijsverschil tegen over de RS 81c 35
Had hiervoor de wh 6700 daar had ik goede ervaring mee maar was overgestapt naar 11 speed ,en die body was 10 speed.
Om die wielen had ik Michelin pro 4 banden en die kreeg ik er makkelijk omheen .
Schijnt dat je die banden ook makkelijker om de wh 6800 kan krijgen
Had hiervoor de wh 6700 daar had ik goede ervaring mee maar was overgestapt naar 11 speed ,en die body was 10 speed.
Om die wielen had ik Michelin pro 4 banden en die kreeg ik er makkelijk omheen .
Schijnt dat je die banden ook makkelijker om de wh 6800 kan krijgen
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Graag gedaan.Albert g schreef:Bedankt voor jullie reacties
........
Dat prijsverschil was er toch ook al toen je dit topic startte:)
Schwalbe One banden vallen ook ruim.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend