200 gram lichtere wielen.
De fiets zonder wielen laten leveren en de € 239 als korting bedingen. Vervolgens deze wielen bestellen: http://www.mantel.com/shimano-ultegra-wh6800 en er is sprake van een win-win situatie
De roterende massa van de borsten van Irina is groter maar als je voor Olga gaat kun je nog even naar de supermarkt sprinten om een kratje bier te halen.
Maar even serieus als je het geld niet kunt missen moet het ook niet uitgeven, zo'n geweldige wielen zijn het nu ook niet.
Koop dan volgend jaar een keer Fulcrum Racing 3's oid dan is het ook weer net of je een nieuwe fiets hebt.
Maar even serieus als je het geld niet kunt missen moet het ook niet uitgeven, zo'n geweldige wielen zijn het nu ook niet.
Koop dan volgend jaar een keer Fulcrum Racing 3's oid dan is het ook weer net of je een nieuwe fiets hebt.
Campagnolo Ultra Dork
Goeie! Alleen gaat de FM daar natuurlijk niet mee akkoord. Nou vraag ik me wel af of die shimano's veel beter zijn dan die Supra's. Ze zijn ongeveer hetzelfde gewicht.wm schreef:De fiets zonder wielen laten leveren en de € 239 als korting bedingen. Vervolgens deze wielen bestellen: http://www.mantel.com/shimano-ultegra-wh6800 en er is sprake van een win-win situatie
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Dat zijn wijze woorden.Ernie C. schreef:
Maar even serieus als je het geld niet kunt missen moet het ook niet uitgeven.
Ach dan hoef je je ook niet meer druk te maken over je wielen...ottorongo schreef: Ik heb laatst een aanbieding gehad (voor de hoeren) deze was 2xbetalen voor drie beurten, dus derde beurt gratis.Wel te consumeren dezelfde dag en ik ben er op ingegaan. Ik ben niet meer aan fietsen toegekomen.
ting ting,
Sup xroad SE
Sup xroad SE
-
- Forum-lid
Ik zou de upgrade nemen(maar ik houd ook van droge pasta).
Bij de meeste merken is het prijsverschil tussen twee wielsets veel meer dan €100 voor 200 g gewicht.
Bovendien kost een nieuwe, 200g lichtere wielset honderden euro's, dus dat door sparen zie ik nog niet gebeuren.
Bij de meeste merken is het prijsverschil tussen twee wielsets veel meer dan €100 voor 200 g gewicht.
Bovendien kost een nieuwe, 200g lichtere wielset honderden euro's, dus dat door sparen zie ik nog niet gebeuren.
Zou je deze Fulcrum's ook beter inschatten dan de nieuwe Supra RA Elite SL? Zien er best fraai uit en nog eens 100 gram lichter.Ernie C. schreef:Maar even serieus als je het geld niet kunt missen moet het ook niet uitgeven, zo'n geweldige wielen zijn het nu ook niet.
"Fietsen is mijn medicijn."
Het lijken mij Kinlin XR300 velgen met Chinese naven. De kenners zullen vast het type herkennen.
Ik weet ook niet voor hoever onder de adviesprijs ze te krijgen zijn want dat maakt natuurlijk ook het verschil. Racing 3 heb je al voor iets meer dan 300 euro.
Ik verwacht dat de Fulcrum's in ieder geval langer meegaan en misschien een beetje stijver zijn.
Ik weet ook niet voor hoever onder de adviesprijs ze te krijgen zijn want dat maakt natuurlijk ook het verschil. Racing 3 heb je al voor iets meer dan 300 euro.
Ik verwacht dat de Fulcrum's in ieder geval langer meegaan en misschien een beetje stijver zijn.
Campagnolo Ultra Dork