ja, ik heb er een cube ltd sl 2015 gekocht en heb 15% gekregen.si1984 schreef:ja daar staan ook wel wat overjaarse fietsen in grotere maten...Jorisvc schreef:Bij primator Zwijndrecht krijg je 15%
@jorisvc ben je uit de buurt van zwijndrecht (B) ?
grtz
Cube
Bedankt voor jullie tips.
Bij voorkeur koop ik gewoon bij de LBS. Hij heeft me in het verleden een (als volledig onbekende) een paar keer gratis geholpen met wat kleinigheidjes. Ik hoef niet het absolute onderste uit de kan te hebben, maar wil wel gewoon een goede prijs.
Ik ga dus eerst nog maar eens een poging doen om bij hem te onderhandelen.
Voorraden zijn wel schaars had ik begrepen, maar ruim meer dan 5% korting moet zeker haalbaar zijn zie ik hierboven.
Bij voorkeur koop ik gewoon bij de LBS. Hij heeft me in het verleden een (als volledig onbekende) een paar keer gratis geholpen met wat kleinigheidjes. Ik hoef niet het absolute onderste uit de kan te hebben, maar wil wel gewoon een goede prijs.
Voorraden zijn wel schaars had ik begrepen, maar ruim meer dan 5% korting moet zeker haalbaar zijn zie ik hierboven.
Een betrouwbaar LBS met kennis, kunde en goede service is ook wat waard! Succes met onderhandelen en we zien de foto's wel verschijnenFranX78 schreef:Bedankt voor jullie tips.
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Mee eens. Maar als de ene 15% korting kan geven is 5% wel karig.mtb-trek schreef: Een betrouwbaar LBS met kennis, kunde en goede service is ook wat waard! Succes met onderhandelen en we zien de foto's wel verschijnen
Als ik de fiets koop, zal ik een foto plaatsen.
Sram bevalt mij uitstekend. Ik ga niet meer terug naar Shimano.roadroel schreef:Wie heeft ervaring met de Cube Litening Super HPC Pro? Tevreden van? Is hij geschikt voor competitie?
Frame is ook lekker. Stijf en comfortabel. Wieltjes mogen wat harder en lichter.
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Gazelle tour l singelspeed
Sensa pista
Ervaring. Ik zal eerlijk bekennen dat ik er enkel nog naar gekeken heb in de garage. Geen tijd gehad te gaan rijden. Wel al het zadel vervangen voor een Selle Italia SLR, blauwe stickers van de wielen.roadroel schreef:Wie heeft ervaring met de Cube Litening Super HPC Pro? Tevreden van? Is hij geschikt voor competitie?
Voor het geld een super mooie fiets. Hoogwaardige afmontage. En SRAM is een perfect groep.
Mooie fiets. Daar ga je, helemaal gezien de prijs, zeker geen spijt van krijgen! Ik rijd met hetzelfde frame, super! Laat wel de binnenkabels even controleren/aanpassen op het rammelen over onregelmatig wegdek met zo'n 'netje'.
Cube Agree GTC SL - 2014
Ben ook voor die kabels geweest. Reactie. Soms even strak trekken dan is het weg;). Moet er volgende week weer langs dan toch weer melden en dit keer wel op een serieuze oplossing hopen.
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Sensa pista
-
- Forum-lid HC
Wat een tobbers, elke dealer krijgt na een telefoontje met Cube meters "netjes" geleverd doe er twee keer de lengte van de kabel in en het rammelt echt helemaal nooit meer. Gegarandeerd, niet eens als je PRB gaat rijden, nooit strak trekken of wat dan ook.
Ik rij ook de litening enkel van 2014 met dura ace, daarvoor heb ik de sram versie gehad.
Bevalt mij heel erg goed, rij er zowel klassiekers en criteriums en omlopen mee.
Is mij nog geen een keer tegen gevallen, ook mee getraind in Mallorca vorig jaar ging erg lekker.
Ook met hoge snelheid afdalen was geen enkel probleem.
Enigste nadeel is idd de kabels die rammelen in het frame.
Bevalt mij heel erg goed, rij er zowel klassiekers en criteriums en omlopen mee.
Is mij nog geen een keer tegen gevallen, ook mee getraind in Mallorca vorig jaar ging erg lekker.
Ook met hoge snelheid afdalen was geen enkel probleem.
Enigste nadeel is idd de kabels die rammelen in het frame.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace