Thomas Dekker
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik weet niet hoe jij er tegen aan kijkt, maar wat mij betreft heeft hij 3 jaar de kans gekregen bij Garmin om er wat van te maken en dat heeft hij gewoon verzuimd. Als hij er nog echt ingeloofd kan hij ook bij SEG gaan rijden. Die nieuwe opleidingsploeg is van de Berkhoutjes, ze kunnen vast wat leuke .1 koersen rijden waar hij kan laten zien wat hij in z'n mars heeft. Maar ja dan zal hij ook wel eens tussen de amateurs moeten rijden en ik heb zo m'n twijfels of dat wel een optie voor hem is.
@daniel1975
Nee hoor, ik denk er ook zo over. Garmin nam best een risico met TD door al het gedoe rondom dopingschandelen.
TD kreeg een nieuwe kans maar die heeft hij dus 3 jaar laten liggen. IMHO, als je in 3 jaar tijd niet kan laten zien wat fans denken dat je in je hebt dan is het helaas pindakaas maar dan zit de top er gewoon niet in. Zelfs subtop is te hoog gegrepen voor TD.
Hij kan beter na gaan denken wat hij met de rest van zijn leven wil gaan doen, sigarenwinkeltje zal er niet meer inzitten want die branche is vergangenheit.
Nee hoor, ik denk er ook zo over. Garmin nam best een risico met TD door al het gedoe rondom dopingschandelen.
TD kreeg een nieuwe kans maar die heeft hij dus 3 jaar laten liggen. IMHO, als je in 3 jaar tijd niet kan laten zien wat fans denken dat je in je hebt dan is het helaas pindakaas maar dan zit de top er gewoon niet in. Zelfs subtop is te hoog gegrepen voor TD.
Hij kan beter na gaan denken wat hij met de rest van zijn leven wil gaan doen, sigarenwinkeltje zal er niet meer inzitten want die branche is vergangenheit.
Er zijn er zat die precies zo denken zoals jij.daniel1975 schreef:Ben ik nu echt de enige die hier anders tegenaan kijkt?
Ik kijk er tegenaan met een ietwat roze gekleurde bril omdat ik een klein zwak voor hem heb.
Ik heb een aantal jaar geleden een uurtje met hem opgefietst en een goed gesprek met hem gehad.
Dit was in de periode dat hij net bij Rabo was opgestapt/weggestuurd.
Dat heeft een ietwat positieve mening bij mij gevormd.
80% a 90% van peloton is vulling/knecht en rijdt in dienst van de andere 20% a 10%. Dus dat deze grote groep geen uitslagen rijdt is heel goed te verklaren. Deze renners zullen (bijna) nooit in de picture rijden. Er zijn genoeg mannen die slechter dan TD zijn. Maar uiteindelijk moet een ploeg het je gunnen.
- Serge du Temps
- Forum-lid
- ophetkantje
- Forum-lid
Erg mooi hoe hij het zegt. Op een of andere manier toch een zwak voor hem. Enkele jaren zo van hem genoten als jonge prof met bravoure. Jammer dat het zo gelopen is. Hoop nog eens een eindje met hem op te fietsen heb vroeger wel een zitten janken in zijn wiel, man wat kon hij hard rijden.
Ach, ik zeg ook maar wat
Jammer, het was toch een mooie renner. Als je ziet wat hij op zijn 23e al gewonnen had, ongelooflijk.
Hoop dat het goed met hem komt, ik vond hem ook in de interviews in de aanloop naar zijn WUR-poging tamelijk cynisch overkomen. Hopelijk lukt het hem zijn post-wielerleven goed inhoud te geven.
Hoop dat het goed met hem komt, ik vond hem ook in de interviews in de aanloop naar zijn WUR-poging tamelijk cynisch overkomen. Hopelijk lukt het hem zijn post-wielerleven goed inhoud te geven.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Vind het echt zonde, maar is wel zijn keuze/karakter ....
Als hij echt een ploeg wilde had hij vast wel "ergens" aan de bak gekund, maar of zijn ego zo'n terugstap aan zou kunnen en niet teveel zijn net herwonnen motivatie zou lamleggen ?
Zou hij dan al financieel binnen zijn ? , want in het wielerwereldje zullen andere banen ook niet voor hem weggelegd liggen en hij heeft er geen studie naast gedaan ( dacht ik)
Als hij echt een ploeg wilde had hij vast wel "ergens" aan de bak gekund, maar of zijn ego zo'n terugstap aan zou kunnen en niet teveel zijn net herwonnen motivatie zou lamleggen ?
Zou hij dan al financieel binnen zijn ? , want in het wielerwereldje zullen andere banen ook niet voor hem weggelegd liggen en hij heeft er geen studie naast gedaan ( dacht ik)
Zonde. Doordat hij een jaar achter mij op de middelbare school zat heb ook ik een beetje een zwak voor hem. In mijn ogen is hij een klein beetje kind van de rekening geworden. Talent genoeg, maar zijn eerste prof jaren vlak voordat iedereen tegen de doping lamp begon aan te lopen. Een paar jaar later en hij was wellicht niet aan de doping begonnen (voor zover je zeker kunt weten dat ze nu schoon rijden...) en een paar jaar eerder en hij had een succesvolle carrière met doping (zie Boogerd) op kunnen opbouwen.
Toch heeft hij zijn kans bij Garmin laten schieten. Als hij toen de vorm had kunnen behalen die hij nu met het wereld uur record heeft weten te bereiken dan had hij weer voorin mee gereden.
Toch heeft hij zijn kans bij Garmin laten schieten. Als hij toen de vorm had kunnen behalen die hij nu met het wereld uur record heeft weten te bereiken dan had hij weer voorin mee gereden.
Cervélo & Cannondale
Idd, hij heeft bij Garmin 3 jaar de kans gehad.
Dáár had hij het al moeten doen, dan had hij dat WUR als laatste stunt / laatste strohalm niet nodig gehad.
En als je DE ster bent geweest, zullen ploegen je niet zo snel maar als knecht inhuren (nog los van de vraag of hij dat zelf gewild had)
Of hij echt binnen is weet ik niet. Hij heeft in ieder geval een dure smaak qua huizen, kleding en auto's, dan kan het hard gaan met je spaargeld.
Ik vraag me af hoeveel hij van Rabo heeft gekregen om zijn mond te houden, maar daar zullen we wel nooit achter komen.
Dáár had hij het al moeten doen, dan had hij dat WUR als laatste stunt / laatste strohalm niet nodig gehad.
En als je DE ster bent geweest, zullen ploegen je niet zo snel maar als knecht inhuren (nog los van de vraag of hij dat zelf gewild had)
Of hij echt binnen is weet ik niet. Hij heeft in ieder geval een dure smaak qua huizen, kleding en auto's, dan kan het hard gaan met je spaargeld.
Ik vraag me af hoeveel hij van Rabo heeft gekregen om zijn mond te houden, maar daar zullen we wel nooit achter komen.
Laatst gewijzigd door scepticus op 20 mar 2015 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"