FROOME STUNT: "DON'T TRY THIS AT HOME"
Dat Peter Sagan kan stunten op een fiets, wisten we al. Maar ook Chris Froome, voormalig winnaar van de Tour de France en kopman van Team Sky, kan er wat van. Op een trainingstochtje met zijn ploeg doet de Brit een “superman”. Tijdens een afdaling gaat hij op zijn zadel liggen en gooit hij zijn benen achteruit. “Don’t try this at home”, is het advies van Froome aan zijn volgers.
http://nieuws.vtm.be/sport/130765-froom ... t-try-home
FROOME STUNT: "DON'T TRY THIS AT HOME"
Nou nou nou wat een waaghals zeg
Niet echt een waaghals idd maar als ik z'n ploegleider was kreeg hij een waarschuwing en bij de volgende keer ontslag.
Verplaats je eens naar je eigen werk en doe dan eens zoiets idioots. Er zin mensen voor minder ontslagen. Hij is beroepswielrenner en geen circusartiest. Ook volslagen om de volgende keer als renner/ploeg te klagen als er wat neerslag tijdens een afdaling valt of een ander gevaarlijke situatie.
Verplaats je eens naar je eigen werk en doe dan eens zoiets idioots. Er zin mensen voor minder ontslagen. Hij is beroepswielrenner en geen circusartiest. Ook volslagen om de volgende keer als renner/ploeg te klagen als er wat neerslag tijdens een afdaling valt of een ander gevaarlijke situatie.
Koekkoek. Dit is minder gevaarlijk dan een doorsnee koers die die gasten rijden. Ze zijn allemaal vergroeit met hun fiets dus balans genoeg. Als je tegenwoordig al geen plezier meer mag hebben tijdens het werk ...Gastheerg schreef:Niet echt een waaghals idd maar als ik z'n ploegleider was kreeg hij een waarschuwing en bij de volgende keer ontslag.
-
- Forum-lid
Ik heb altijd geleerd om het zwaartepunt laag te houden. Is wat stabieler in de afdaling.
-
- Forum-lid
En hoe moet je dat thuis proberen? Ik heb geen berg in huis...
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik zou dit ook niet durven ook al fiets ik soms heel hard de Kaldenkerkerberg af in Venlo. Maar zo iets nee liever niet:oops:
Ghost Nivolet 6LC