Giant
- Jaap Telder
- Forum-lid
Heel mooi!
Hoi,
Vanochtend een setje Fulcrum racing Quattro's opgheaald.
Deze voelen toch een stukje stijver dan de standaard wielen, zijn weer wat grammen lichter en zien er ook nog eens mooi uit.
Ik ben dus weer blij
even snel een Iphone fototje:
Vanochtend een setje Fulcrum racing Quattro's opgheaald.
Deze voelen toch een stukje stijver dan de standaard wielen, zijn weer wat grammen lichter en zien er ook nog eens mooi uit.
Ik ben dus weer blij
even snel een Iphone fototje:
Zeer mooi frame, kleurstelling is zelfs mooier dan op een Propel !!icemus schreef:nieuwe fiets voor mijn meisje...binnenkort afbouwen met Di2 etc
Over de Propel;
Ik heb er nu al enkele ritjes mee gedaan en ben er echt tevreden van.
Ook de remmen (waar blijkbaar heel wat mensen sceptisch over zijn) doen hun werk goed. T.o.v. vorig jaar zijn ze trouwens instelbaar, je kan ze dus ook "open" zetten, wat ik wel handig vind..
Ik ben wel stilaan aan het kijken voor een andere wielset..
De prijs/kwaliteit en het lage gewicht van Fulcrum racing 3/campagnolo Zonda staat me wel aan,
Maar in een Propel hoort eigenlijk wel iets hoger.. Zipp 60's lijken me ook een mooie upgrade..
Food for tought...
Ga de fiets afmonteren met Di2 en paar mooie hoge velgen van max 50mm... Anders waait ze vd weg bij zijwindS-L D. schreef:Zeer mooi frame, kleurstelling is zelfs mooier dan op een Propel !!icemus schreef:nieuwe fiets voor mijn meisje...binnenkort afbouwen met Di2 etc
Over de Propel;
Ik heb er nu al enkele ritjes mee gedaan en ben er echt tevreden van.
Ook de remmen (waar blijkbaar heel wat mensen sceptisch over zijn) doen hun werk goed.
Maar in een Propel hoort eigenlijk wel iets hoger.. Zipp 60's lijken me ook een mooie upgrade..
Food for tought...
Als Belkin met deze fiets Parijs-Roubaix kan rijden (en bijná winnen), kan ik er ook wel heenfietsen.
- Ritchey cockpit
- Lizard Skins 3.2 lint.
- Mavic ssc Paris-Roubaix velgen
- Ultegra 6600 naven met Edco monoblock
- A Dugast 27mm
- Ritchey cockpit
- Lizard Skins 3.2 lint.
- Mavic ssc Paris-Roubaix velgen
- Ultegra 6600 naven met Edco monoblock
- A Dugast 27mm
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander