Pagina 839 van 1870
Re: Canyon topic
Geplaatst: 15 jul 2015 08:45
door RuudRuud
stevendbr schreef:Inmiddels tot een oplossing gekomen met Canyon. Dat wilde ik toch ook even hier melden.
Nieuw exemplaar is besteld in Duitsland en zal worden verzonden naar het servicecentrum in Utrecht. Ondertussen kan ik mijn huidige blijven gebruiken. Ik krijg een seintje als de nieuwe binnen is in Utrecht. Dan kan ik 'm omwisselen met mijn huidige, kunnen ze de schade inspecteren en er op toezien dat de nieuwe puntgaaf is.
Jammer van de tijd en moeite, maar eind goed al goed.
Een zeer nette oplossing
Zeker gezien het feit dat je kosteloos de huidige mag gebruiken.
Het kan dus wel
Re: Canyon topic
Geplaatst: 15 jul 2015 10:12
door rielplayer
RuudRuud schreef:stevendbr schreef:Inmiddels tot een oplossing gekomen met Canyon. Dat wilde ik toch ook even hier melden.
Nieuw exemplaar is besteld in Duitsland en zal worden verzonden naar het servicecentrum in Utrecht. Ondertussen kan ik mijn huidige blijven gebruiken. Ik krijg een seintje als de nieuwe binnen is in Utrecht. Dan kan ik 'm omwisselen met mijn huidige, kunnen ze de schade inspecteren en er op toezien dat de nieuwe puntgaaf is.
Jammer van de tijd en moeite, maar eind goed al goed.
Een zeer nette oplossing
Zeker gezien het feit dat je kosteloos de huidige mag gebruiken.
Het kan dus wel
Hij rijdt op zijn eigen al betaalde fiets. natuurlijk is dat kosteloos. Lijkt me dat het nu gewoon op de enige juiste manier is opgelost. Geen pluim waard m.i.
Re: Canyon topic
Geplaatst: 15 jul 2015 10:22
door gaisdergerman
Plus Canyon leest hier ook mee.
Re: Canyon topic
Geplaatst: 16 jul 2015 01:08
door dries verlinden
De vraag is hier al eens gesteld, maar toen niet beantwoord denk ik. Zal de ultimate cf sl ook verandert worden naar 2016 toe?
Re: Canyon topic
Geplaatst: 16 jul 2015 07:00
door JasperGR
Dat kan je wel met zekerheid zeggen alleen ik denk niet dat het op korte termijn gaat gebeuren.
Re: Canyon topic
Geplaatst: 16 jul 2015 08:33
door RuudRuud
rielplayer schreef:RuudRuud schreef:stevendbr schreef:Inmiddels tot een oplossing gekomen met Canyon. Dat wilde ik toch ook even hier melden.
Nieuw exemplaar is besteld in Duitsland en zal worden verzonden naar het servicecentrum in Utrecht. Ondertussen kan ik mijn huidige blijven gebruiken. Ik krijg een seintje als de nieuwe binnen is in Utrecht. Dan kan ik 'm omwisselen met mijn huidige, kunnen ze de schade inspecteren en er op toezien dat de nieuwe puntgaaf is.
Jammer van de tijd en moeite, maar eind goed al goed.
Een zeer nette oplossing
Zeker gezien het feit dat je kosteloos de huidige mag gebruiken.
Het kan dus wel
Hij rijdt op zijn eigen al betaalde fiets. natuurlijk is dat kosteloos. Lijkt me dat het nu gewoon op de enige juiste manier is opgelost. Geen pluim waard m.i.
Nee, dat is wat kort door de bocht (gelukkig). Het is namelijk een service van Canyon en geen dwingend recht.
Wie zegt dat de koper niet een inbussleutel uit zijn handen heeft laten vallen? Hiermee insinueer ik helemaal niets, ik stel alleen een situatie voor.
Canyon kan er ook voor kiezen om alle onderdelen over te zetten op een nieuw frame om maar iets te noemen.
En overigens deel ik geen pluim uit, dus weet niet waarom er een pluim bijgehaald wordt?
Re: Canyon topic
Geplaatst: 17 jul 2015 08:12
door luster
Ik krijg het nog niet voor elkaar om een foto te plaatsen maar ik heb eindelijk mijn frame binnen gekregen!!! Hoezeee. Er zat vervolgens wel de verkeerde zadelpen bij maar de goede kwam uiteindelijk een week later toch binnen.
De fiets rijdt als de brandweer. Echt heel blij mee.
Als Canyon nou eens de levering en service op orde zou krijgen zouden ze zo maar eens nog meer fietsen kunnen verkopen. Binnen mijn fietsclub is iedereen gecharmeerd van de kwaliteit van het frame maar bedenken zich wel twee keer voor de levertijd.,
Re: Canyon topic
Geplaatst: 17 jul 2015 09:17
door tomtom
Lijkt me een bijzonder voorbarige conclusie van je fietsclub! Ik rijd inmiddels meer dan 6 jaar (inmiddels 7 verschillende Canyon's) en heb niets dan positieve ervaringen met de klantenservice. Zeer kundig, bereidwillig, snel & behulpzaam. Dit in tegenstelling tot kennis en snelheid (vaak ook weer afhankelijk van de fabrikant) van vele, vele fietsenmakers waar ik tot nu toe mee te maken heb gehad (en vele vrienden van mij ook). Ik geloof dat ze maar eens even moeten informeren naar levertijden van andere fabrikanten en de communicatie naar klanten..... Ik denk dat het bij Canyon dan nog wel meevalt maar Nederlanders klagen graag en veel en dat lukt dus vrij aardig hier op het forum. In elk geval een dikke PLUIM van mij voor Canyon! Zowel voor de producten, de snelheid als de klantenservice!
Re: Canyon topic
Geplaatst: 17 jul 2015 09:30
door Infinito GB
Als je op tijd lever heb je al een groot gedeelte van je communicatie opgelost. Voor de gestelde levertijd heb je als klant niet zoveel te vragen. Mijn in Italie bestelde en costum build Bianchi zou 2 weken op zich laten wachten. Veel sneller als een Canyon. In die 2 weken hoef ik geen contact hoor. Na 1,5 week belletje van fm dat fiets binnen was. Nog 1 dagje gereedmaken door fm, en na 11 dagen fietsen.
Re: Canyon topic
Geplaatst: 17 jul 2015 10:37
door RuudRuud
G.B. Lux Dream schreef:Als je op tijd lever heb je al een groot gedeelte van je communicatie opgelost. Voor de gestelde levertijd heb je als klant niet zoveel te vragen. Mijn in Italie bestelde en costum build Bianchi zou 2 weken op zich laten wachten. Veel sneller als een Canyon. In die 2 weken hoef ik geen contact hoor. Na 1,5 week belletje van fm dat fiets binnen was. Nog 1 dagje gereedmaken door fm, en na 11 dagen fietsen.
Zullen we hier een verhaal van een Cannondale tegenover zetten waarvan de serie in maart al uitverkocht was?
Of de levering van een Canyon mountainbike binnen een paar dagen? Of een Trek Domane project one die keer op keer uitgesteld werd? Of de Cube die ik direct mee kon nemen?
Of de levering van mijn nieuwe auto binnen een week, of juist diegene waar ik maanden op heb moeten wachten?
Of de retourenservice van Bol.com? Het omwisselen van een paar sokken in een kledingwinkel?
Overal is wel iets, er worden alleen negatieve verhalen geventileerd. Blijkbaar doet Canyon toch iets goed anders hadden ze het niet gigantisch druk...
Re: Canyon topic
Geplaatst: 17 jul 2015 10:38
door Supergrover
Op de 1e pagina van dit topic wordt al gesproken over de (te) lange levertijden van Canyon.
9 jaar en 480 paginas verder is er nog niet veel veranderd....
Re: Canyon topic
Geplaatst: 17 jul 2015 10:39
door Roaldinio
+1