Wilier
SvenBasso schreef:Dan ben ik toch benieuwd naar het verbeterpunten lijstje bij die van mij??
Roept u maar!
Mooie fietsje!
Zijn dat Wilier bidons? Zo ja, waar koop je die? Ik heb namelijk nieuwe bidons nodig
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
Vandaag heb ik mijn Wilier Izoard met Campagnolo Chorus op mogen halen. Direct een rondje gereden, enorm onder de indruk van dit frame/groep. Rijdt heerlijk. Nu lekker afmonteren met oa bidonhouders, fietscomputer, etc.. Iemand hier tips over? Zijn er eigenlijk bidonhouders van Wilier te koop?
Wilier Izoard
SvenBasso schreef:Dan ben ik toch benieuwd naar het verbeterpunten lijstje bij die van mij??
Roept u maar!
Alleen de oranje waarschuwings sticker van het achterwiel verwijderen
Voor de rest niets aan veranderen!
@ alejandro die sticker is er inmiddels vanaf Zit ook weer een XLR voorwiel in..
@ Basko.. eigenlijk te duur..even nachtje over dat stuur slapen (hoor je morgen )
@ elboutero ja dat zijn wilier bidons, kan elke wilier fm gewoon bestellen voor je!
@ jensvoigt dat is een maat M, collega heeft precies dezelfde, alleen dan met easton EA90 wielen en sram red groep erop!
@ Basko.. eigenlijk te duur..even nachtje over dat stuur slapen (hoor je morgen )
@ elboutero ja dat zijn wilier bidons, kan elke wilier fm gewoon bestellen voor je!
@ jensvoigt dat is een maat M, collega heeft precies dezelfde, alleen dan met easton EA90 wielen en sram red groep erop!
@ Basko, het wilier stuur is 800,-, een flinke investering
@ SvenBasso vette bak joh, echt heel erg mooi....ik zag op BM vrijdag de originele Alejet..met het donkergroene....wat een ding is dat dan zeg!!
en dan nog iets leuks, DALLA gaat verhuizen...Amerongen here we come!!!
@ SvenBasso vette bak joh, echt heel erg mooi....ik zag op BM vrijdag de originele Alejet..met het donkergroene....wat een ding is dat dan zeg!!
en dan nog iets leuks, DALLA gaat verhuizen...Amerongen here we come!!!
het meeste leer je door te luisteren!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC