Sensa
Zijn er hier meer mensen met waardeloze ervaringen met Vos? Ik heb er mijn fiets er ook gekocht en vond het vooral vervelend dat er tegen mij gelogen werd: Heb je er een 42 cm stuur opgezet, in plaats van het originele 44? Ja meneer, natuurlijk meneer.. nou nee hoor, gewoon 44cm. Zijn alle versnellingen goed afgesteld? Ja meneer, natuurlijk meneer. Spring buiten op m'n fiets en heel de boel loopt aan alle kanten aan... Helemaal niks afgesteld.
Dit zijn dus blijkbaar maar kleinigheden vergeleken met het beweren dat het normaal is dat de lak na driekwart jaar loslaat..
Dit zijn dus blijkbaar maar kleinigheden vergeleken met het beweren dat het normaal is dat de lak na driekwart jaar loslaat..
- Wolfhound32
- Forum-lid
- Forum-lid
Als je verstand van zaken hebt kun je je niet laten bedonderen bij Vos.
Bovendien ben je er zelf bij toch, en je weet wat je wel of niet wilt.
Heb er meerdere frames/fietsen gekocht naar volle tevredenheid, zelfs bij een garantiegeval.
Meeste klagers van Vos hebben geen verstand van zaken of letten niet goed op en controleren niets maar gaan daarna klagen.
Veel fietsenboeren verkopen Ultegra fietsen waarvan alleen de shifters Ultegra zijn en der rest een mix.
Goed inlezen en oriënteren is het minste wat je kan doen, helemaal als je weet dat een zaak niet goed bekend staat..
( heb het hier niet over de lakklachten van de Sensa)
Heb er meerdere frames/fietsen gekocht naar volle tevredenheid, zelfs bij een garantiegeval.
Meeste klagers van Vos hebben geen verstand van zaken of letten niet goed op en controleren niets maar gaan daarna klagen.
Veel fietsenboeren verkopen Ultegra fietsen waarvan alleen de shifters Ultegra zijn en der rest een mix.
Goed inlezen en oriënteren is het minste wat je kan doen, helemaal als je weet dat een zaak niet goed bekend staat..
Natuurlijk zijn er mensen die (nog) geen verstand van zaken hebben, immers moet je eens met deze hobby beginnen... En daar maakt Vos op smerige manieren gebruik van. Als klant mag je ervan uitgaan dat je je verkoper kan vertrouwen, we leven niet in een of ander Oostblokland. Of is Vos een stukje Oostblok oja dat was het.Jaap Telder schreef:Als je verstand van zaken hebt kun je je niet laten bedonderen bij Vos.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Alsof Vos structureel alle klanten besodemietert, dan was hij allang failliet.
Als je zoveel omzet hebt in aantallen kan er meer fout gaan dan wanneer je tien fietsen per jaar verkoopt.
De meesten mensen kopen bij Vos voor de lage prijzen en niet voor de service die er wel of niet is.
Als beginneling en voor service ga je beter naar de lokale fietsenzaak als je al gaat klagen wanneer een remblokje aanloopt.
Als je zoveel omzet hebt in aantallen kan er meer fout gaan dan wanneer je tien fietsen per jaar verkoopt.
De meesten mensen kopen bij Vos voor de lage prijzen en niet voor de service die er wel of niet is.
Als beginneling en voor service ga je beter naar de lokale fietsenzaak als je al gaat klagen wanneer een remblokje aanloopt.
- Supergrover
- Forum-lid HC
en dat weet een beginneling dus niet, die gaat er vanuit dat Vos niet sluw is en we hem maar op zijn blauwe ogen moeten vertrouwen...Jaap Telder schreef: Als beginneling en voor service ga je beter naar de lokale fietsenzaak als je al gaat klagen wanneer een remblokje aanloopt.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Over het stuur van 44 cm. Iemand anders dacht elders ook eens een verkeerd stuur te hebben gekregen totdat hij erachter kwam dat een stuur altijd C/C wordt gemeten en niet buitenkant/buitenkant...
- Jaap Telder
- Forum-lid
Nog geen foto's gezien...richard-w schreef:Ik zal morgen wat foto's maken en hier plaatsen.JasperGR schreef:Heb je eventueel foto's van de lak? Je zou eventueel Sensa zelf opbellen of emailen.
Ik zeg ook nergens dat het structureel is hoor, ergens gebruik van maken hoeft geen 100% te betekenen.Jaap Telder schreef:Alsof Vos structureel alle klanten besodemietert, dan was hij allang failliet.
Beginnelingen worden vaak geblindeerd door de lage prijzen, want er moeten immers nog een helm, schoenen, klikpedalen, bidons en kleding worden aangeschaft. Dat geeft geen vrijbrief om klanten te paaien en slechte/geen verplichte garantieservice te bieden.
De enige reden dat vos nog bestaat is dat hij extreem goedkoop is, en dat mensen bereid zijn om omwille van een paar extra euro's zaken te doen met deze charlatan. Begrijp ik niet, maar wie ben ik...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Supergrover
- Forum-lid HC
Jij bent iemand die ik wel begrijp....53x11 schreef:Begrijp ik niet, maar wie ben ik...