Dit laatste zou ik toch even willen weerleggen . Voor modeljaar 2020 was er wel nog een Roadmachine 02 en 01, weliswaar met nieuw frame ten opzichte van 2019. De naamswijziging naar Roadmachine en Roadmachine 01 is er pas vanaf modeljaar 2021 en is idd doorgetrokken naar de Teammachine.
BMC
BMC Roadmachine 02 2020
BMC Alpenchallenge 01 2016
BMC Alpenchallenge 01 2016
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blijft een plaatje.
Less is bore
- borgmonster
- Forum-lid
Zijn dat nou velgremvelgen of lijkt die remrand er alleen te zitten?
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Lijkt alleen maar zo. Zijn al heel oude beestjes (wel modern, 60mm hoog en 25mm breed, 19mm intern). Worden binnenkort vervangen door nieuwe 60mm hoog, 28mm brede velgen (terug met DT350 naven)
In september alles bestellen en dan in elkaar steken (ook terug blauwe nippels natuurlijk )
In september alles bestellen en dan in elkaar steken (ook terug blauwe nippels natuurlijk )
Erg mooie fiets @TL!!
Ben ook aan t kijken voor vervanging van mijn huidige Cube Agree C62 disc (maat 62).
Aanstaande zaterdag een afspraak met een BMC dealer hier in de buurt.
Gezien mijn lengte van 2 meter ben ik wel heel benieuwd naar de maatvoering. Mijn Cube is middels een bikefitting echt super op maat (25000 km afgelopen 2,5 jaar) dus de nieuwe fiets moet daar ook aan kunnen voldoen. Spannend
Ben ook aan t kijken voor vervanging van mijn huidige Cube Agree C62 disc (maat 62).
Aanstaande zaterdag een afspraak met een BMC dealer hier in de buurt.
Gezien mijn lengte van 2 meter ben ik wel heel benieuwd naar de maatvoering. Mijn Cube is middels een bikefitting echt super op maat (25000 km afgelopen 2,5 jaar) dus de nieuwe fiets moet daar ook aan kunnen voldoen. Spannend
Canyon Endurace CF SL Disc 8.0 Di2
Ikke gek?? Nee hoor, hooguit een special edition
Kogel is door de kerk, vanmiddag de BMC Roadmachine besteld .
Nu afwachten wat de levertijden zijn.
Het is de Roadmachine Four geworden met de afmontage van de Three, puur vanwege de kleur, dat grijs met rood vond ik niks, dus nu de zwarte met Ultegra, en nog de stuurpen van de One vind ik er een stuk beter uit zien.
Nu afwachten wat de levertijden zijn.
Het is de Roadmachine Four geworden met de afmontage van de Three, puur vanwege de kleur, dat grijs met rood vond ik niks, dus nu de zwarte met Ultegra, en nog de stuurpen van de One vind ik er een stuk beter uit zien.
Laatst gewijzigd door Bloempie op 06 sep 2020 09:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Canyon Endurace CF SL Disc 8.0 Di2
-
- Forum-lid
Kon het niet laten om deze even te delen
Laatst gewijzigd door BelgianBMC op 03 sep 2020 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.