Corniel schreef:@pantani: Zeg Don Qudinges, ik heb hier ooit de vraag gesteld waarom je zo vel van leer trekt tegen dopinggebruik en tegelijkertijd zo'n grote fan van Pantani lijkt te zijn. Een renner waarvan in iedergeval overduidelijk was die heel veel gebruikt heeft in zijn leven. Tot op heden heb je die vraag niet beantwoord, voor zover ik weet.
Het lijkt een simpele vraag en toch moet ik ff denken.
Te beginnen bij Pantani...Hoe hij reed,op handen werd gedragen,ook de overwinningen,...Weet niet ben evengoed fan van een Vino,VDB,...
Ze blijven "speciaal"
Wat me wel zwaar stoort is dat mensen zoals een Lance,Boonen,...zo zwaar tegen doping zijn en het ook gewoon nemen!Als je deze mensen hoort zijn ze heilig,maar ze nemen gewoon allemaal.
Raar en erg en betwistbaar voor te zeggen,maar het is de waarheid en dus de realiteit!
Wie bij de jeugd goed is moet pakken en word de topper.Zonder bestaat echt niet.Je mag nog zo goed zijn,nog zoveel talent hebben,...
Allez een Lance bv word niet gepakt terwijl hij 7keer de TDF wint.Sommige wel die 2de,3de,of zelfs 10de worden en dit met bloeddoping!
Dat kan gewoon niet!-Denk gewoon ff logisch...
We spreken hier dan niet meer over kleine spulletjes he!We hebben het over bloeddoping,Epo of Cera,...mss DNA...en een zuiver iemand zou nog maar gewoon moetten kunnen volgen???
Eigenlijk wil ik best ooit de test zelf wel eens doen.niet om te stoeffen of om mee uit te pakken,maar gewoon om het verschil te zien.En om te zien wat "zuivere"renners dan nog zijn?(Desnoods bij de betere toeristen)
Weet gewoon dat er veel maffia praktijken gebruikt worden.
Geld he...
Zoals een Thomas Dekker nu.Dat wist ik al jaren.
Boonen,de coke-maar ook de rest(en nog maar te zwijgen van sommige andere "schandaaltjes")
Boogerd nu ook...VDB zei het al eens ooit en niet zolang geleden ook:Boogerd en Vino reed ik vroeger zo naar huis en nu...
En van VDB wisten we dat hij talent had/heeft.(En uit frustratie zegt hij dit dat,goed wetent dat het de waarheid is!)
En nog zoveel verhalen,...
Dus ja weet echt veel "geheimen"
En waarom fan?Tja moeilijk.-Mss is hij toch wel de mooiste klimmer aller tijden?