spot de prof!!!!!!!!
Ik ben vandaag Bram Tankink tegen gekomen in Kanne. Hij was begonnen aan de Slingerberg. Best wel een leuk bergje tijdens een trainingsritje. En ervoor een renner van Belkin en Saxobank tegen gekomen en ze vroegen of we mee gingen crossen :p . Alleen wist ik niet wie het waren.
Vandaag een tochtje gemaakt in de Ardennen en werd op de cote de brume voorbijgeraasd door enkele heren en een dame met een uitrusting van KPN. Boven stonden verzorgers te wachten met 2 busjes. Een schaatsploeg? Iemand een idee wie het zou kunnen geweest zijn?
@ Vizionary: de kans is erg groot dat de Saxorenner Karsten Kroon was. Die woont in Rekem.
Tankink verblijft daar ook.
@ Vizionary: de kans is erg groot dat de Saxorenner Karsten Kroon was. Die woont in Rekem.
Tankink verblijft daar ook.
-
- Forum-lid HC
Karsten is verhuisd naar Riemst, nog dichter bij de Slingerberg van Kanne (wij noemen die klim trouwens de Kurketrekker', Slingerberg dat is die Geulle)
-
- Forum-lid
Dinsdagochtend 20 augustus Stef Clement van de Belkin ploeg kwam net thuis in Zevenbergschen Hoek na een trainingsrit.
Veel succes in de Vuelta!
Groet,
Martijn
Veel succes in de Vuelta!
Groet,
Martijn
Laatst gewijzigd door Titus Brutus op 23 aug 2013 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag boven op de Col des Planches, tussen Martigny en Sembrancher (Wallis, CH), een trainende Bradley Wiggins tegengekomen. In de afdaling kon ik nog een tijdje zijn spoor volgen, maar uiteindelijk heb ik hem toch maar laten gaan...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Hier dan de welbekende inkopper; Ben jij dan zo'n slechte daler?dario schreef:Vandaag boven op de Col des Planches, tussen Martigny en Sembrancher (Wallis, CH), een trainende Bradley Wiggins tegengekomen. In de afdaling kon ik nog een tijdje zijn spoor volgen, maar uiteindelijk heb ik hem toch maar laten gaan...
-
- Forum-lid
Misschien laat hij zich met de auto omhoog brengen en traint hij allen nog maar op het dalen