Gisteren op de ATB naar Goch langs de Niers gereden.
steeds op het zwaarste verzet want ik wil toch nog een beetje sterker worden in mijn beentjes.:p:p:p:p:p
Vandaag gefietst in 2007?
Gisterenavond op fixed gazelle samen met een maatje vanaf amersfoort naar harderwijk en weer terug. Ging superlekker, zeker gezien dit het eerste wat langere tochtje op de fixed was. Alleen 1 ding was behoorlijk link en irritant: Bij de weg rond nijkerk is geen straatverlichting. Ik had wel een schijnwerpertje voor op m'n stuur dus de contouren van het fietspad waren wel een beetje zichtbaar maar als er een tegenliggende auto met groot licht in je gezicht scheen was je gewoon compleet blind , ook nog een paar tellen als ie gepasseerd was. Je moest namelijk wel een beetje in het licht kijken want anders kon je niet zijn waar het fietspad heenging. Dit zorgde er bijna een paar keer voor dat ik tegen mn fietsmaatje reed. Andere mensen hier ook last van?
[quote="rubenio"]maar als er een tegenliggende auto met groot licht in je gezicht scheen was je gewoon compleet blind , ook nog een paar tellen als ie gepasseerd was. Je moest namelijk wel een beetje in het licht kijken want anders kon je niet zijn waar het fietspad heenging. Dit zorgde er bijna een paar keer voor dat ik tegen mn fietsmaatje reed. Andere mensen hier ook last van? [/quote]
Ja , terwijl het volgens mij niet toegestaan is om groot licht te voeren als er medeweggebruikers in de buurt zijn.
Ja , terwijl het volgens mij niet toegestaan is om groot licht te voeren als er medeweggebruikers in de buurt zijn.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="who cares"][quote="rubenio"]maar als er een tegenliggende auto met groot licht in je gezicht scheen was je gewoon compleet blind , ook nog een paar tellen als ie gepasseerd was. Je moest namelijk wel een beetje in het licht kijken want anders kon je niet zijn waar het fietspad heenging. Dit zorgde er bijna een paar keer voor dat ik tegen mn fietsmaatje reed. Andere mensen hier ook last van? [/quote]
Regelmatig.. ook zonder groot licht... vooral de levensgevaarlijke situaties door reflecties bij nat weer en wanneer je een sportbril op hebt.
Regelmatig.. ook zonder groot licht... vooral de levensgevaarlijke situaties door reflecties bij nat weer en wanneer je een sportbril op hebt.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
Haha, ik zou Langeveld dan eerst even wat oliebollen voeren. Misschien dat je dan een kansje hebt?
We lezen het hier wel....
We lezen het hier wel....
vandaag tussen de vuurpijlen doorgefietst en oh wat was t ranzig weer! Heb het maar rustig aan gedaan met een gemiddelde van 30 over 50km. puur om in beweging te blijven. Vanaf volgende week wordt er weer vol gas gegeven.
En nu de komende 2 uur maar mijn fiets poetsen....
En nu de komende 2 uur maar mijn fiets poetsen....
Train ze!
Weer op de MTB in de onvolprezen bossen van Maasbree en Helden. Singletrack en niets anders. Heerlijk 35 km gereden. Morgen weer!!?Misschien op de racer, het weer lijkt redelijk te worden.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
mtb : Specialized Epic comp \'04
Ja ik ben vanmorgen ook op de ATB weggeweest .
Eerst lekker rustig dus wakker worden op de fiets en daarna maar eens flink op de pedalen gestaan.
Wat een rust hier in de buurt zelf op de golfbaan waren de meeste thuis gebleven.
Morgen misschien weer en voor vannacht.
unne goeie rutsch .
en tot weer eens.( morgen) .
En gedraag jullie vanavond.
Eerst lekker rustig dus wakker worden op de fiets en daarna maar eens flink op de pedalen gestaan.
Wat een rust hier in de buurt zelf op de golfbaan waren de meeste thuis gebleven.
Morgen misschien weer en voor vannacht.
unne goeie rutsch .
en tot weer eens.( morgen) .
En gedraag jullie vanavond.
cornelli racing cycles Uden
Vanmiddag tussen de vuurpijlen en rotjes door toch nog een rondje kunnen maken.
Maassluis-Rotterdam-Delfgauw-Delft-Den Hoorn-Wateringen-De Lier-Maassluis.
Goed voor een bijna 2 uur durende duurtraining.
M'n fiets zag eruit!!!... om over m'n zelf maar te zwijgen.
Maar hij is inmiddels weer schoon, nu ik zelf nog.
Iedereen gezelligheid en een fijne jaarwisseling toegewenst en alvast een gezond 2008!
Maassluis-Rotterdam-Delfgauw-Delft-Den Hoorn-Wateringen-De Lier-Maassluis.
Goed voor een bijna 2 uur durende duurtraining.
M'n fiets zag eruit!!!... om over m'n zelf maar te zwijgen.
Maar hij is inmiddels weer schoon, nu ik zelf nog.
Iedereen gezelligheid en een fijne jaarwisseling toegewenst en alvast een gezond 2008!
Niets is wat het lijkt..
[quote="Bottecchia"]Haha, ik zou Langeveld dan eerst even wat oliebollen voeren. Misschien dat je dan een kansje hebt?
We lezen het hier wel....[/quote]
Hier is het verslag dan!
Toen van huis vertrok begon het te regenen, ik balen en twijfelde zal ik terug gaan of niet? Nou ja, toch maar doorgereden en kwam dus zeiknat aan. het was even gestopt met regenen, toen we gingen starten begon het weer. Binnen de kortste keren zag ik er niet uit en met mij zag ierdereeen er niet uit, wat een baggerzooi werd het. Velen waren al niet gestart, na 3 ronden hield ik het ook voor gezien, ze gingen ook zo hard, zo tegen de 50km p/u. Langeveld oliebollen voeren was niet nodig, die viel uit met een lekke band. Al met al was het een drama, ik ben langer bezig geweest met schoonmaken dan met fietsen. Het was een mooie afsluiting van 2007 die ik niet snel zal vergeten.
We lezen het hier wel....[/quote]
Hier is het verslag dan!
Toen van huis vertrok begon het te regenen, ik balen en twijfelde zal ik terug gaan of niet? Nou ja, toch maar doorgereden en kwam dus zeiknat aan. het was even gestopt met regenen, toen we gingen starten begon het weer. Binnen de kortste keren zag ik er niet uit en met mij zag ierdereeen er niet uit, wat een baggerzooi werd het. Velen waren al niet gestart, na 3 ronden hield ik het ook voor gezien, ze gingen ook zo hard, zo tegen de 50km p/u. Langeveld oliebollen voeren was niet nodig, die viel uit met een lekke band. Al met al was het een drama, ik ben langer bezig geweest met schoonmaken dan met fietsen. Het was een mooie afsluiting van 2007 die ik niet snel zal vergeten.
kiekeboe