Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Mijn Oakley is afgelopen lente/zomer gesneuveld door.. jawel de warmte..
De anti-kras coating is losgelaten (3 jaar oud, dus geen garantie meer).
Meer mensen hier ervaring mee?
overigens had ik een Five 2.0 (niet een M-frame dus en geen verwisselbare glazen)
De anti-kras coating is losgelaten (3 jaar oud, dus geen garantie meer).
Meer mensen hier ervaring mee?
overigens had ik een Five 2.0 (niet een M-frame dus en geen verwisselbare glazen)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Staat wel wat op Ebay, maar niet super goedkoop. Wat voor een maat glas moet je hebben? Ik heb nog een Hybrid liggen die ik niet meer gebruik (heb namelijk ook een Sweep).
Denk dat ik met een hybrid ook wel uit de voeten kan. Is hoofdzakelijk voor CX en ATB.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daarom juist, dat had ik ook al bedacht.
Less is bore
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:Ik heb er nog wel wat die weg mogen :
Zwart SI m-frame (dus ook donkere O'tjes)
Zwart m frame met zilveren O'tjes
Non-vented Sweep black iridium
Non-vented Hybrid gold iridium
Non-vented sweep VR28
Non-vented hybrid yellow
Alles is volledig nieuw, of in nieuwstaat. Alleen het hybrid gold glas heb ik zeer regelmatig gebruikt dit jaar, maar ik heb nu een sweep die beter bij m'n gezicht past. Het glas is volledig gaaf. Prijzen, 30 euro voor de gewone glazen ps, 65 euro voor iridium glazen ps en 50 euro per frame.
Probeer hier eens
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
En binnen. Niet het mooiste glas wat er is, maar voldoet denk ik wel waar ik hem voor wil gebruiken.
Less is bore
Is er iemand die me aan een deftige brillenstaander (voor meerdere) kan helpen? Graag een mailtje. Thx.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ik heb de mijne hier al eens gepost, wordt gemaakt door de vriend van mijn nichtje. Compleet uit RVS opgetrokken en overal zijn de boutjes verzonken, dus niets in het zicht.. Stuur maar eens een mailtje indien je geinteresseerd bent, laat ik je de prijs wel weten..
Science of Performance!