Pagina 85 van 768
Geplaatst: 24 jun 2009 19:23
door superguy
Dus ik had mijn colnago c50.
Ik heb een specialized tarmac sl2.
Nu heb ik mijn specialized juist het zelfde laten zetten zoals mijn colnago.
Nu is de conclusie, dat ik de zelfde afstand zadel - hart stuur heb bij mijn specialized met een stuurpen van 13cm. terwijl ik bij mijn colnago een stuurpen nodig had van 14cm om die afstand te bekomen!
Hopelijk snap je het nu wat
Geplaatst: 24 jun 2009 19:43
door prjz
De bovenbuis is gewoon wat langer.
Was bij mij ook bij overstap van look. Reed eerst men een stuurpen van 12 cm en nu van 11 cm.
Geplaatst: 27 jun 2009 22:47
door tornadoo
Amclassic-fan schreef:Nee is een prototype. O.a. BB30 bracket en de frameset zou maar liefst 300 gram lichter moeten zijn.
Op hoeveel gram komt dat frame dan???
Is dat betrouwbare informatie?? Wat weet je er nog over??
grts
Geplaatst: 28 jun 2009 00:57
door tiest
790 Zou het moeten zijn;).
Geplaatst: 29 jun 2009 14:48
door freakyolivier
De SL3 is geen 300 gram lichter hoor...
Hij is 154 gram lichter!
One thing that thankfully won't change though is the Tarmac SL2's spot-on geometry and fairly generous spread of six sizes from 49-61cm. Pricing and availability are still to be determined but we would guess the latter to be around the end of 2009 or early 2010.
Dus de geometry blijft hetzelfde, wat dus wilt zeggen dat de head tube ook zeer lang blijft!
Wat ik eerlijk gezegd niet goed vind!!!!!!!
Ik moet deze week of volgende week naar engeland en ga me daar een specialized tarmac sl2 aanschaffen met de geometry van de profs
Geplaatst: 29 jun 2009 18:29
door amclassic-fan
Dat zwarte ding was op z'n minst al 100 gram lichter vanwege de verf die er niet op zit. Ik weet niet waar die 154 gram nu vandaan komt, maar als dat voor 't nieuwe model met verf is dan kan het best zijn dat beide getallen kloppen.
Geplaatst: 29 jun 2009 18:34
door freakyolivier
Amclassic-fan schreef:Dat zwarte ding was op z'n minst al 100 gram lichter vanwege de verf die er niet op zit. Ik weet niet waar die 154 gram nu vandaan komt, maar als dat voor 't nieuwe model met verf is dan kan het best zijn dat beide getallen kloppen.
voila:
http://www.bikeradar.com/news/article/s ... shiv-22207
Geplaatst: 29 jun 2009 20:54
door paulusr3
Aha, de 154 gram zijn dus op de complete 'module' (frame, vork, headset, crank en zadelpen). Waar de gewichtswinst het meest zit, wordt in het midden gelaten. Maar dat maakt niet zo veel uit. Ik vind het een mooie frame. Ben benieuwd wat ie moet gaan kosten....
Geplaatst: 29 jun 2009 21:21
door tiest
En mooi. De nieuwe sworks blijft zo lekker sober zwart met een klein lijntje:)
Geplaatst: 30 jun 2009 12:52
door optico
Mooi en redelijk tijdloos ontwerp!
[img=
http://cdn.mos.bikeradar.com/images/new ... 798-75.jpg]
Ik zie dat de spider nu van carbon is. Zou die compatible zijn met de huidige alu versie?
[img=
http://cdn.mos.bikeradar.com/images/new ... 850-65.jpg]
Die nieuwe SL3... Wat zou mijn SL2 nog waard zijn?!
Geplaatst: 30 jun 2009 16:36
door tiest
Ik hoop zo min mogelijk want dan neem ik gelijk een sl2:p
Geplaatst: 01 jul 2009 00:31
door witte44
zijn er ook al fotoos van de "gewone "Tarmac??
het schijnt nu .....dat ik een model 2010 ga krijgen{kopen}.....
maar fotoos heb ik nog niet gezien....iemand ?
....alvast bedankt...
wel mooi die SL3...maar....het geld er niet voor .want wat gaat zo een fiets kosten ongeveer...vanaf....?
kreeg een heel erg "Batman"gevoel bij het zien van de fotoos .....hehe
ps als het huismerk van Specialized ...Roval is....
waarom zitten er dan Zipp wielen onder?
teminste als dit oficiele persfotoos zijn....
of is dit een ''gepimpte " SL3/?