Scott
Quoten: Origineel geplaatst door girlinred op 25 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 25 Mei 2007
Alles went.
Behalve een vent
Ja daar kan je wel eens last van hebben als je met je "verkeerde" hersenhelft denkt!
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 25 Mei 2007
Alles went.
Behalve een vent
Ja daar kan je wel eens last van hebben als je met je "verkeerde" hersenhelft denkt!
No pain no gain, no guts no glory!
-
- Forum-lid HC
Heel erg mooie fiets, blinkt uit door al zijn "eenvoud", waarmee ik hier natuurlijk niet doel op de afwerking! Ben benieuwd wat dit fietsje weegt?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Vind ik een prachtig frame, met een heel mooie lakking (ik hou ervan hoe subtiel er is op bijgelakt). Mooie afwerking!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Schitterend frame! Maat XL?
Maar 177.5 mm cranks? Wanneer heb je daar voordeel van?
Maar 177.5 mm cranks? Wanneer heb je daar voordeel van?
Absolute droomfiets!!
Inderdaad XL, ik gok rond de 6.3 Kg maar er valt zeker nog gewichtswinst te halen (ware het niet dat de nieuwe eigenaar meer op betrouwbaarheid gericht is).
Zal mij benieuwen wat hij van de ultremo's vindt. Zadelpen was een aangename verrassing (Thomson masterpiece setback) met 178 gram bij 350 mm en 31.6.
Tenslotte zijn de nieuwe Speedplay light action pedalen gemonteerd.
En heb ik het frame een extra polijstbeurt gegeven waardoor het bling gehalte sterk gestegen is
Overigens heeft iedereen met een binnenbeenlengte boven de 88 cm profijt van 177.5 (heb er zelf jarenlang mee gereden en vooral bij wedstrijdgebruik heeft het voordelen) terwijl boven de 93 cm gewoon 180 cranks betekend.....
Zal mij benieuwen wat hij van de ultremo's vindt. Zadelpen was een aangename verrassing (Thomson masterpiece setback) met 178 gram bij 350 mm en 31.6.
Tenslotte zijn de nieuwe Speedplay light action pedalen gemonteerd.
En heb ik het frame een extra polijstbeurt gegeven waardoor het bling gehalte sterk gestegen is
Overigens heeft iedereen met een binnenbeenlengte boven de 88 cm profijt van 177.5 (heb er zelf jarenlang mee gereden en vooral bij wedstrijdgebruik heeft het voordelen) terwijl boven de 93 cm gewoon 180 cranks betekend.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom worden er dan bijna altijd 172.5 uitgeleverd en in iets mindere mate 175mm?
Less is bore