Wielrennen op tv
Natuurlijk kijk ik niet op sites als wielerflits, maar op Fiets zie je normaal nooit uitslagen staan. Dus dan hoef je alleen dit topic maar te omzeilen
Toch nog even door de opname heen gescrold, maar wat hadden die een dramatisch slechte regisseur in dienst. Die heeft volgens mij kans gezien om alle acties die er toe deden te missen. Maar gelukkig hebben we wel veel Italianen door het beeld zien fietsen
Toch nog even door de opname heen gescrold, maar wat hadden die een dramatisch slechte regisseur in dienst. Die heeft volgens mij kans gezien om alle acties die er toe deden te missen. Maar gelukkig hebben we wel veel Italianen door het beeld zien fietsen
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Strade Bianche
Mooi dat Sagan weer koers maakt. Hopelijk is 'ie nog in opbouw, want tot nu toe is het wederom telkens (nét) tekortkomen in de finale. Had het Brambilla op zich wel gegund, maar op pure power wint Cancellara. Mooie blijdschap ook!
De regisseur kunnen ze beter geen wijn meer geven. Of ontslaan. Vrij waardeloze registratie.
Hopelijk volgende keer superdroog (stof!) of nat (blubber). Wedstrijd kwam eerlijkgezegd wel wat laat serieus op gang.
WK baan
Geweldig slotonderdeel van het omnium gezien: puntenkoers van 160 ronden. Wat een versnelling heeft die Gaviria, ongekend!
Uitslag omnium:
1. Gaviria, 191 punten
2. Kluge, 191 punten (2 ronden gepakt tijdens de puntenkoers)
3. O’Shea, 191 punten
4. Viviani 189 punten
En Jason Kenny eindelijk wereldkampioen sprint. Nice!
Mooi dat Sagan weer koers maakt. Hopelijk is 'ie nog in opbouw, want tot nu toe is het wederom telkens (nét) tekortkomen in de finale. Had het Brambilla op zich wel gegund, maar op pure power wint Cancellara. Mooie blijdschap ook!
De regisseur kunnen ze beter geen wijn meer geven. Of ontslaan. Vrij waardeloze registratie.
Hopelijk volgende keer superdroog (stof!) of nat (blubber). Wedstrijd kwam eerlijkgezegd wel wat laat serieus op gang.
WK baan
Geweldig slotonderdeel van het omnium gezien: puntenkoers van 160 ronden. Wat een versnelling heeft die Gaviria, ongekend!
Uitslag omnium:
1. Gaviria, 191 punten
2. Kluge, 191 punten (2 ronden gepakt tijdens de puntenkoers)
3. O’Shea, 191 punten
4. Viviani 189 punten
En Jason Kenny eindelijk wereldkampioen sprint. Nice!
Vanavond de documentaire over Sven Nys op Canvas. 21.04 uur
-
- Forum-lid
Is vanavond om 19.05 uur herhaald; zo mooi dat ik voor de tweede keer heb gekeken.EmPeHa schreef:Vanavond de documentaire over Sven Nys op Canvas. 21.04 uur
Volgende week het tweede deel.
-
- Forum-lid
Is niet meer dan terecht.dario schreef:Tjonge, de laatste dagen wel een overdaad aan Nys-idolatrie op de VRT, de laatste tijd...
Moet de eerste Nederlandse sporter nog zien die bij zijn afscheid tweemaal achtereen Ahoy vol krijgt.
Ik hoop dat er nog een goede opname op YouTube komt (liefst HD), heb het gemist op tvQuarantanove schreef:Is vanavond om 19.05 uur herhaald; zo mooi dat ik voor de tweede keer heb gekeken.EmPeHa schreef:Vanavond de documentaire over Sven Nys op Canvas. 21.04 uur
Volgende week het tweede deel.
-
- Forum-lid
Die Bouhanni ook weer lekker op dreef gister trouwens..
- TheTourist
- Forum-lid
Klinkt als een ideale bankmiddag. Maar helaas. Er moet gewerkt worden.ProTon schreef:Vanmiddag om 14:15 op Sporza Tirreno Adriatico (ploegentijdrit) met commentaar van Renaat Schotte en Sven Nys
Aansluitend Parijs - Nice met finish bergop
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik zit noodgedwongen op de bank, omdat ik gisteren geopereerd ben aan mijn knie.
Ieder nadeel heb z'n voordeel
Ieder nadeel heb z'n voordeel
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
mooi winterwonderlandschap
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013