Actiefoto's
-
- Forum-lid
Hartslag is niet hoog, juist knap dat hij zo'n mooi hoog gemiddelde heeft!
Hartslag is voor iedereen verschillend.
Wat voor de een zijn omslagpunt is, is voor een ander misschien wel D1.
Het zegt niet altijd alles.
Geleverd vermogen en VO2 bij die hartslag zijn belangrijker
Heb je wel is een maximaaltest gedaan Geert Jan?
Ben wel benieuwd naar je maximale waarden en omslagpunt
Wat voor de een zijn omslagpunt is, is voor een ander misschien wel D1.
Het zegt niet altijd alles.
Geleverd vermogen en VO2 bij die hartslag zijn belangrijker
Heb je wel is een maximaaltest gedaan Geert Jan?
Ben wel benieuwd naar je maximale waarden en omslagpunt
- geertjan5
- Forum-lid
Haha bruco die tong was echt de doodslag:P
Meestal is mijn gemiddelde hartslag tussen de 193 en 198? deze 200. Vrijdag maar weer eens testen;)
Ja ik heb wel eens een test gedaan.
Mijn waarden zijn:
Gemeten op 22 Januari 2008 (was dus 15)
max 325 wat = 5.2 watt/kg
max hartslag 208
omslagpunt 191
VO2max 4.07 liter/min = 64.6 ml/min/kg
Zones:
Herstel 124-143
Extensief duurtraining 143-162
Intensief duurtraining 172-193
Intensief intervaltraining 187-208
De gegevens zijn dus niet recent en deze maand/volgende maand laat ik nog een keuring doen.
Soms train ik op een ergotrainer en trap ik geregeld 400+ watt.
Zodra ik weer een test heb gedaan dan horen jullie de uitslag wel.
Meestal is mijn gemiddelde hartslag tussen de 193 en 198? deze 200. Vrijdag maar weer eens testen;)
Ja ik heb wel eens een test gedaan.
Mijn waarden zijn:
Gemeten op 22 Januari 2008 (was dus 15)
max 325 wat = 5.2 watt/kg
max hartslag 208
omslagpunt 191
VO2max 4.07 liter/min = 64.6 ml/min/kg
Zones:
Herstel 124-143
Extensief duurtraining 143-162
Intensief duurtraining 172-193
Intensief intervaltraining 187-208
De gegevens zijn dus niet recent en deze maand/volgende maand laat ik nog een keuring doen.
Soms train ik op een ergotrainer en trap ik geregeld 400+ watt.
Zodra ik weer een test heb gedaan dan horen jullie de uitslag wel.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
- Forum-lid
TarzAndeR schreef:FreakyOlivier schreef:
Btw over uw dunne benen, niet aantrekken want er is niets op aan te merken, en als je wat van koers kent dan is algemeen ook geweten dat een goeie sportman geen dikke benen mag hebben!(je zou greg van avermaet eens moeten zien in het echt! zo smalle kuiten!) en als ik uw benen zo zie, één en al spier en meer moet dat niet zijn!
Do zo verder!
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want ik weet niet of je Cancellara hebt gezien in proloog van RvZ, die man heeft toch behoorlijk dikke poten en is in mijn ogen toch echt een extreem goee sportman. Ik denk dan ook dat je niet de algemene term 'goeie sportman' bedoelt maar meer de echte duursporters (nog niet helemaal waar) en klimmers.
Ik ga je wel een raad geven; aub vergelijk tv en foto niet met in het echt!
Als je die mannen in het echt zou tegen komen verschiet je echt een ongeluk wat magere benen die hebben!
Natuurlijk hebben ze allemaal geen magere benen, maar denk niet dat je als echte duursporter ver zult komen moest je de bouw hebben van een baanwielrenner.
Maar je verstaat me hopelijk wel wel.
FreakyOlivier schreef:TarzAndeR schreef:FreakyOlivier schreef:
Btw over uw dunne benen, niet aantrekken want er is niets op aan te merken, en als je wat van koers kent dan is algemeen ook geweten dat een goeie sportman geen dikke benen mag hebben!(je zou greg van avermaet eens moeten zien in het echt! zo smalle kuiten!) en als ik uw benen zo zie, één en al spier en meer moet dat niet zijn!
Do zo verder!
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want ik weet niet of je Cancellara hebt gezien in proloog van RvZ, die man heeft toch behoorlijk dikke poten en is in mijn ogen toch echt een extreem goee sportman. Ik denk dan ook dat je niet de algemene term 'goeie sportman' bedoelt maar meer de echte duursporters (nog niet helemaal waar) en klimmers.
Ik ga je wel een raad geven; aub vergelijk tv en foto niet met in het echt!
Als je die mannen in het echt zou tegen komen verschiet je echt een ongeluk wat magere benen die hebben!
Natuurlijk hebben ze allemaal geen magere benen, maar denk niet dat je als echte duursporter ver zult komen moest je de bouw hebben van een baanwielrenner.
Maar je verstaat me hopelijk wel wel.
Ik begrijp je wel hoor, maar ik doelde meer op dat het begrip goede sportman nogal heel breed is, maar het kan ook zijn dat ik dit zo opvat doordat ik ook aan andere sporten deelneem.
Zo heb je voor elke sport, en daarbij elke discipline in die sport, wel een soort van ideale lichaamsbouw. Echter elke sport(discipline) heeft ook weer genoeg uitzonderingen daarop.
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
-
- Forum-lid HC
Marino schreef:Ben benieuwd! Casran, wat moet het heerlijk zijn om zoveel ervaringen en kennis van verschillend materiaal te vergaren! Je investeerd natuurlijk ook veel tijd in je hobby, maar toch!
Verkenning van de kwarttriatlon van komende zaterdag:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Weer super mooie foto pieter!
Die kousen met de vlaamse leeuw blijven een hit eh hehe!
FreakyOlivier schreef:Weer super mooie foto pieter!
Deze zijn door DeFeet gemaakt, dus topkwaliteit. Ook profs als Greg Van Aevermaet reden ermee in de Ronde van Vlaanderen: grappig eigenlijk want zijn ploeg wordt door de concurrentie van SockGuy gesponsord.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid
C a s r a n schreef:FreakyOlivier schreef:Weer super mooie foto pieter!
Deze zijn door DeFeet gemaakt, dus topkwaliteit. Ook profs als Greg Van Aevermaet reden ermee in de Ronde van Vlaanderen: grappig eigenlijk want zijn ploeg wordt door de concurrentie van SockGuy gesponsord.
Zijn deze van Defeet???
Heb deze nog niet gezien eerlijk gezegd!