![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Wind Cycleworks
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6253
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Mooie spatbordjes ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
De autist in me zegt dat de balhoofdlagers ook oranje hadden moeten zijn
Dit is wel een van de mooiste fietsen die ik in dit draadje voorbij heb zien komen!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Dit is wel een van de mooiste fietsen die ik in dit draadje voorbij heb zien komen!
Staat beschreven op de site van WiND wat de reden hiervan is. Even doorklikken, is ook goed voor de statistieken van de site
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Forum-lid
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 02 jan 2014 22:13
Prachtige fiets, Bart!
@Douglas, Philippos, Lcsmet, jwkeij, martinobongo2, chrissiewizzie: Bedankt!
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@ Philippos en chrissiewizzie: Mijn suggestie was ook een oranje headset, maar de klant dacht daar anders over …
.
Gewicht: rond de 12kg
.
Daarnaast vragen de kabels vanuit de Rohloff shifter sowieso om een ruime lus (ivm soepele werking), wat nog eens wordt versterkt door het model stuur. Maw: het zullen altijd flinke kabels blijven. Oplossing is de nieuwe elektrische schakelbox van Rohloff.
.
.
Bedankt. Komen je bekend voor?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@ Philippos en chrissiewizzie: Mijn suggestie was ook een oranje headset, maar de klant dacht daar anders over …
.
Een full-custom frame als deze zit zo rond de 2100-2200 EUR. De prijs van de complete fiets is niet direct te zeggen aangezien de klant zelf een deel van de onderdelen heeft aangeleverd. Maar dat zal zo richting de 6000 – 7000 EUR gaan. Dat zit 'm vooral in de 'premium' onderdelen (Rohloff, Gates, CINQ, Chris King, etc.). Maar dan heb je het ook wel over een 'once in a lifetime' -fiets die heel lang mee zal gaan!
Gewicht: rond de 12kg
.
De kabels zijn bewust nog wat lang gelaten omdat de klant eerst nog wat gaat experimenteren met positie en type van stuur. Daarna kunnen ze op definitieve lengte worden gebracht.
Daarnaast vragen de kabels vanuit de Rohloff shifter sowieso om een ruime lus (ivm soepele werking), wat nog eens wordt versterkt door het model stuur. Maw: het zullen altijd flinke kabels blijven. Oplossing is de nieuwe elektrische schakelbox van Rohloff.
.
Bedankt! Ben er de afgelopen tijd flink mee bezig geweest en ben er ook wel blij mee.