Wat is fout, wat kan echt niet?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Zorro, rustig.
Het cynisme spat van het antwoord van knutmo af.
(Net als de meeste replies in dit topic overigens.)
Het cynisme spat van het antwoord van knutmo af.
(Net als de meeste replies in dit topic overigens.)
Protest! Dit topic moet met onmiddellijke ingang sticky gemaakt worden en bovenaan elk sub-forum prijken! Als er een topic aan de essentie van het wielrennen raakt, dan is dit het wel.sloeren schreef:Eigenlijk hoort dit topic in het fietscafe. Dan stuit het de serieuzere forumleden misschien wat minder tegen de borst
@Nicosch: de tokkie referentie snap ik niet. Het naleven van (ongeschreven) regels getuigd juist van klasse. Categorie "noblesse oblige" zeg maar.
@zorro: naast het feit dat ik dit topic praktisch van levensbelang vind, vind ik het juist uitermate vermakelijk.
(Oh ja, ik ben BLOEDserieus)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik vind het volstrekte onzin en daarom (meestal) wel leuk. In dit topic zit dan tenminste nog enige vorm van zelfspot; het sokken-topic (!) en het Oakley brilletjes topic is bloedserieus.
En ik ben nooit bloedserieus want dat kan ik niet.
En ik ben nooit bloedserieus want dat kan ik niet.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
53x11 schreef:Protest! Dit topic moet met onmiddellijke ingang sticky gemaakt worden en bovenaan elk sub-forum prijken! Als er een topic aan de essentie van het wielrennen raakt, dan is dit het wel.sloeren schreef:Eigenlijk hoort dit topic in het fietscafe. Dan stuit het de serieuzere forumleden misschien wat minder tegen de borst
@Nicosch: de tokkie referentie snap ik niet. Het naleven van (ongeschreven) regels getuigd juist van klasse. Categorie "noblesse oblige" zeg maar.
@zorro: naast het feit dat ik dit topic praktisch van levensbelang vind, vind ik het juist uitermate vermakelijk.
(Oh ja, ik ben BLOEDserieus)
LOL
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat vroeg ik mij ook al af; vraag mij af of de journalist die dit zo heeft opgeklopt nu trots thuis zit te genieten. De enige verliezer is de Kankerstichting.
Less is bore
En de graaiers niet te vergeten natuurlijk.daniel1975 schreef:Dat vroeg ik mij ook al af; vraag mij af of de journalist die dit zo heeft opgeklopt nu trots thuis zit te genieten. De enige verliezer is de Kankerstichting.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/