Persoonlijk vind ik nog steeds dat de val van Gesink niet puur en alleen 'pech' te noemen is, maar ook het gevolg was van het niet voorin het peloton rijden. Daarnaast ben ik er nog steeds niet van overtuigd dat het door het ijs zakken in de bergen alleen door de valpartij werd veroorzaakt. Ook is het wel makkelijk om alle tegenvallende zaken bij Rabo aan pech te wijten, en wanneer het goed gaat dit te bejubelen. No offense tegenover jou alleen, maar ik vind dat er wel een erg pro-Gesink en pro-Rabo sfeer hier op het forum hangt. Zodra je ietwat kritisch bent, wordt je van alle kanten aangevallen. Alles wat Rabo doet, lijkt geweldig te zijn.timo2.0 schreef:Kun jij vertellen waar je die idiote, zwaar overtrokken sarcastische mening op baseert? Niet op dit topic want helemaal niemand op dit forum zegt dat de Tour de France 2011 van Rabo "geweldig" was. Wel zeggen diverse forumleden dat de tegenvallende Tour van de Raboploeg het gevolg is van enorm veel pech. Als Gesink niet geblesseerd raakt, Mollema geen griep krijgt en Boom het net wel redt in plaats van 2 km voor de finish teruggepakt te worden door de sprintersploegen dan is het hosanna en is het Nederlandse wielrennen en de bankploeg in het bijzonder geniaal want zo gaat dat bij de Nederlandse "fans" die met de waan van de dag meehuilen met de wolven.petje75 schreef:Dus kijken we terug op een geweldige TDF 2011 voor de Rabo en kan dit volgend jaar misschien niet beter.
Ik ben het verder wel met je eens wat het Nederlandse wielrennen van de laatste jaren betreft en de invloed van mondialisering op onze positie in de wielerwereld.