Het grote woon-werk topic
Vrijdagavond was ik een verzopen waterkieken, dat zijn de mindere dagen op een jaar .
Er is toch geen probleem met wind? Als je het tegen hebt heb je het ook wel eens mee!
Als je niet met de fiets naar het werk gaat rijden wanneer het winderig of nat of koud is dan ga je tussen november en maart altijd wel een uitvlucht kunnen vinden.
Er is toch geen probleem met wind? Als je het tegen hebt heb je het ook wel eens mee!
Als je niet met de fiets naar het werk gaat rijden wanneer het winderig of nat of koud is dan ga je tussen november en maart altijd wel een uitvlucht kunnen vinden.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Met wind tegen moet je niet teveel op je kilometerteller kijken, maar gewoon ontspannen blijven trappen.
Je kunt langer van je hobby genieten!
Je kunt langer van je hobby genieten!
Ontspannen trappen is er met 7+ Bft sowieso niet meer bij voor mij. Dat tellertje blijft expres thuis tijdens het forensen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Gisteren op de fiets, en vandaag ook weer. Moet wel zeggen dat ik het wel erg waaierig vind Beetje uitkijken dus vooral omdat ik de vind veel vanaf de zijkant heb. En voor vallende takken heb ik de helm op.....Ben wel blij dat ik alleen heen hoef.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
ik zou moeten in ZW-richting fietsen... 22km knal tegen de wind in, mmm nee toch liever niet. ik had al moeite tot aan het station, lol
(ja de weg naar huis zou dan wel weer makkeljk zijn )
(ja de weg naar huis zou dan wel weer makkeljk zijn )
"Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike" - JFK
Hier ook nog steeds iedere dag op de fiets. smorgens 20km er tegenin en smiddag terugvliegen... het verbaast me met deze dagen altijd weer hoe lekker een oud stalen rosje kan fietsen. Ik heb het hier ook al wel eens vaker gezegd, maar ik denk altijd dat de overstap naar mijn winterfiets een giga stap terug is, maar dat valt echt enorm mee
- opperhoofd
- Forum-lid
Inderdaad. En nog meer voor hen die een keuze hebben (soms moet je )
Hopelijk morgen zelf weer op de fiets.
Trouwens, wind mag geen issue zijn. Het kost iets meer tijd, als je er maar rekening mee houdt.
Hopelijk morgen zelf weer op de fiets.
Trouwens, wind mag geen issue zijn. Het kost iets meer tijd, als je er maar rekening mee houdt.