Actuele situatie frankrijk
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beste mensen, bij deze vatten wij voor u de maatregelen kort en bondig voor u samen: alles mag tussen 05.00-17.00. Bios, shoppen, zwembad, binnenspeeltuin, sporten, werken (bij voorkeur thuis), naar de hoeren….behalve naar de basisschool, das gevaarlijk.
Hoe is dit in onze buurlanden?
Hoe is dit in onze buurlanden?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat kan ook na 17:00 hoor, die branche zit "nogal" in de illegale hoek. Daar heeft men weinig op met dergelijke regels.daniel1975 schreef: ↑14 dec 2021 20:08 Beste mensen, bij deze vatten wij voor u de maatregelen kort en bondig voor u samen: alles mag tussen 05.00-17.00. Bios, shoppen, zwembad, binnenspeeltuin, sporten, werken (bij voorkeur thuis), naar de hoeren….behalve naar de basisschool, das gevaarlijk.
Dogma F
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik heb hem even relevant gemaakt voor dit topic:
Chers amis, nous vous résumons par la présente les mesures de manière brève et concise : tout est autorisé entre 05h00 et 17h00. Cinéma, shopping, piscine, aire de jeux couverte, sports, travail (de préférence à la maison), aux putes….sauf pour l'école primaire, c'est dangereux.
Comment ça se passe dans nos pays voisins ?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
1.32
Dat gaat wel rap dan.

Dat gaat wel rap dan.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Volgens mij per week. Mbt booster in Frankrijk halen: Als ik het goed begrijp heb je snel een uitnodiging te pakken....dus naar Frankrijk rijden zou mij veel te veel gedoe lijken.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Alleen maar goed toch? 1960 is sinds gisteren aan de beurt om een afspraak te maken (geen idee wat de doorlooptijd is)
Alleen meldt de GGD al dat de telefoonlijnen overbelast zijn vanwege extreme drukte voor afspraken...
Vandaag gaan wij onze booster halen hier in Frankrijk. Vanuit de app TousAntiCovid was dat in een paar stappen gedaan
Alleen meldt de GGD al dat de telefoonlijnen overbelast zijn vanwege extreme drukte voor afspraken...
Vandaag gaan wij onze booster halen hier in Frankrijk. Vanuit de app TousAntiCovid was dat in een paar stappen gedaan

Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Maar dan toch ook met vertraging @enzzo?
Als je het er voor over hebt om meer dan 40km te rijden dan kun je op een enkele plek je booster nog snel krijgen. Via het vaccinatie centrum vanuit het ziekenhuis in de buurt is het op dit moment 5 weken wachten.
Als je het er voor over hebt om meer dan 40km te rijden dan kun je op een enkele plek je booster nog snel krijgen. Via het vaccinatie centrum vanuit het ziekenhuis in de buurt is het op dit moment 5 weken wachten.