Het dopingtopic 2.0
Hahahaha: 'UCI-voorzitter Brian Cookson sprak vorige week nog zijn hoop uit dat het slechts om 'geïsoleerde gevallen' gaat in het team.'
Tja, hoeveel gevallen in een ploeg wil je binnen een korte termijn hebben om niet meer van op zichzelf staande gevallen te spreken? We hebben er nu al drie. 'Beyond reasonable doubt' zou ik zeggen.
Tja, hoeveel gevallen in een ploeg wil je binnen een korte termijn hebben om niet meer van op zichzelf staande gevallen te spreken? We hebben er nu al drie. 'Beyond reasonable doubt' zou ik zeggen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Kunnen de renners hun contract nu ook verscheuren? Iedereen die net een contract getekend heeft zal er nu ook wel vanaf willen. Als ze volgend jaar bijvoorbeeld geen Worldtour mogen rijden ......
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Verrassend. Hopelijk wordt er ingegrepen en wordt deze dubieuze ploeg voor eens en altijd geweerd uit het profwielrennen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wedden dat er weer geen ruk gebeurt? De uci kijkt er naar, kan geen echte feiten vinden en volgend jaar zit Vino weer met zijn rotkop in de PL-auto tijdens de Tour oid.
Iemand die nog hardop durft uit te spreken van Nibali echt clean is?
Toevoeging: al wint Boom RVV en PR achter elkaar, ik zal er niet om juichen.
Iemand die nog hardop durft uit te spreken van Nibali echt clean is?
Toevoeging: al wint Boom RVV en PR achter elkaar, ik zal er niet om juichen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat zou Lars boom nu denken?
'Shit, systeem ontrafeld' of 'ik wil niet meer!' of 'de rest heeft het wel goed gedaan'.
'Shit, systeem ontrafeld' of 'ik wil niet meer!' of 'de rest heeft het wel goed gedaan'.
Less is bore
Lars Boom en denken...
-
- Forum-lid
3.0renec schreef:Geweldig, het lijkt erop dat de gehele ploeg de boze brief aan Nibali ten harte heeft genomen. US postal 2.0...
Verder, wat daniel1975 zegt ..er gaat geen ruk gebeuren...
Sky was al US Postal 2.0
Een renner in zijn nadagen, die pakt, kun je nog beschouwen als iemand die gokt om nog even de loopbaan te rekken.
Maar als de jonkies al aan het begin van hun fietsleven zo bezig zijn dan moet er daar toch nog steeds iets goed mis zijn.
Enfin, een mooie test voor de UCI om te tonen wat de mooie beloftes van dit voorjaar waard zijn.
Maar als de jonkies al aan het begin van hun fietsleven zo bezig zijn dan moet er daar toch nog steeds iets goed mis zijn.
Enfin, een mooie test voor de UCI om te tonen wat de mooie beloftes van dit voorjaar waard zijn.
Zij is ook tegen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb maar geen illusies: Astana belooft betere controle, maar kon er nu eeeeeecht niks aan doen en staat volgend jaar gewoon aan de start.
Less is bore