Canyon
-
- Forum-lid
Size matters?
-
- Forum-lid
Ik rijd in ieder geval met enorm veel zeker op mijn binnen een maand geleverde Canyon inflite al9.0 s. Voor mij een fantastisch model en als ik overstap naar een echte racer met schijfremmen (als die er is) dan wordt het zeker een canyon!
Had ergens gelezen dat zij hiermee bezig waren en deze volgend jaar deze tijd dan zouden uitbrengen. Maar kan niet meteen meer vinden waar ik het gevonden had..flins schreef:Ben ook benieuwd of Canyon voor komend seizoen een racer met schijfremmen in haar programma gaat opnemen.
Iemand misschien al geruchten hierover gehoord?
Goedemiddag,
Ik wil een Canyon Ultimate CF SL kopen. Ik wil echter graag bevestiging dat ik de goede maat ga bestellen. Ik zit zelf aan een XL te denken. (Heb momenteel geen vergelijkingsmateriaal dat mij helpt, 30 jaar oude Giant Peleton)
XL "60" Geo:
Zitbuis: 585
Bovenbuis: 583
Balhoofd: 19
Stack: 598
Reach: 406
Mijn Geo:
Lengte: 191
Binnenbeenlengte: 91 (zelf gemeten)
PPS laat 60 zien, maar echt nauwkeurig lukt zelf meten niet.
Iemand toevallig in omgeving Haarlem met een XL Ultimate?
Ik wil een Canyon Ultimate CF SL kopen. Ik wil echter graag bevestiging dat ik de goede maat ga bestellen. Ik zit zelf aan een XL te denken. (Heb momenteel geen vergelijkingsmateriaal dat mij helpt, 30 jaar oude Giant Peleton)
XL "60" Geo:
Mijn Geo:
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ook die 30 jaar oude Giant Peleton kan jou helpen hoor, als je daar goed op zit, zou ik 'm handmatig eens nameten en vergelijken met de geometrie van de Canyon.Trixie24 schreef:Goedemiddag,
XL "60" Geo:
Mijn Geo:
Ik heb een XL en ben 1.92m. Bevalt mij erg goed. Een L zou je kunnen doen maar dan kom je er weer "krapjes' op te zitten.
Ik had een bikefitting meting laten doen en daar werd mij ook echt ontraden een L te nemen. Ik had een Giant TCR in L en daar had ik regelmatig een meer vermoeide rug mee.
En uiteindelijk, je hebt 30-dagen retourgarantie; niet dat je daar op zit te wachten maar toch een veilige gedachte.
Ik had een bikefitting meting laten doen en daar werd mij ook echt ontraden een L te nemen. Ik had een Giant TCR in L en daar had ik regelmatig een meer vermoeide rug mee.
En uiteindelijk, je hebt 30-dagen retourgarantie; niet dat je daar op zit te wachten maar toch een veilige gedachte.