Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een jaar abonnement op het blad Fiets, ik kocht hem toch al bijna maandelijks.
Nu ik er een bruikbare Sigma Buster 100 verlichting set als kado bij kreeg heb ik maar toegehapt.
Nu ik er een bruikbare Sigma Buster 100 verlichting set als kado bij kreeg heb ik maar toegehapt.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Voor mijn verjaardag laten kopen? Valt ie dan wel in deze rubriek?monsieurpinot schreef:hangt er natuurlijk een beetje vanaf van wie (van echtgenote icm gemeenschap van goederen bv )daniel1975 schreef:Sorry, dat mag niet in dit topicRobiOne schreef:Voor mijn verjaardag gekregen:
-
- Forum-lid
Quarq Red powermeter BB30
Sram Force 1 kettingblad 40T
Sram Force 1 achterderailleur medium cage
Sram Red kettingbladen 50x34
Idee is om de powermeter zowel op de Cannondale crosser te gebruiken in een singlespeed setup als in de zomer op de Supersix in een compact configuratie.
Sram Force 1 kettingblad 40T
Sram Force 1 achterderailleur medium cage
Sram Red kettingbladen 50x34
Idee is om de powermeter zowel op de Cannondale crosser te gebruiken in een singlespeed setup als in de zomer op de Supersix in een compact configuratie.
-
- Forum-lid HC
Nieuwe Surly frame is binnen samen met alle andere goodies. Nu alleen nog even geduld tot de wielen klaar zijn en het frame afgevlakt kan worden en dan opbouwen maar .
- boswielrenner
- Forum-lid
Na wat wikken en wegen is de keuze gemaakt en de bestelling geplaatst bij Pinarello. Pinarello verwacht dat de bestelling voor de kerst wordt geleverd, maar ik ben niet verbaasd als het pas januari 2017 wordt. We gaan het wel zien.
Pinarello Dogma F8 Naked Red (950)
Spacers, topcap
Most Talon Aero carbon 1K
Most iTalon Garmin mount
Pinarello Dogma F8 Naked Red (950)
Spacers, topcap
Most Talon Aero carbon 1K
Most iTalon Garmin mount
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Geen schietschijven?
-
- Forum-lid
Mooi Boswielrenner!
Weinig forumliefhebbers voor een Dogma F8, maar ik ben erg blij met de mijne!
Weinig forumliefhebbers voor een Dogma F8, maar ik ben erg blij met de mijne!
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
- daniel1975
- Forum-lid HC
De Dogma F8 is niet mijn droombike, maar dit zal ongetwijfeld een mooi exemplaar worden.
Less is bore
- boswielrenner
- Forum-lid
Het was inderdaad wikken en wegen, maar de F8 had voor mij als "Aero bike" overall de beste papieren. Ik heb namelijk nog een Record groep 2015 liggen die perfect op de Dogma past. Ook de BB IT is een voordeel van de Dogma, naast de rijeigenschappen ect. De F8 was destijds voor mij geen liefde op het eerste gezicht, maar als je de fiets in het echt ziet, dan is het erg mooi.
Ik ben inderdaad niet voor schijven gegaan, omdat ik nog een Record 2015 groep heb liggen en ik tzt, als alles rondom schijven duidelijk is, liever een Tarmac met schijven heb, dan een Dogma.
Ik ben inderdaad niet voor schijven gegaan, omdat ik nog een Record 2015 groep heb liggen en ik tzt, als alles rondom schijven duidelijk is, liever een Tarmac met schijven heb, dan een Dogma.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Nee hoor het is absoluut geen probleem. Mijn Tarmac, mijn Dogma 65.1 en straks de F8 zijn inzetbaar voor alle situaties, hoewel de Dogma straks ongetwijfeld in theorie de snelste fiets zal zijn op het vlakke en wellicht ook in de afdaling. De Tarmac is een heerlijke klimfiets. De Dogma's klimmen uitstekend, maar dalen echt fantastisch.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29